• Evajen

Högt hcg i v 4, såg bara hinnsäck

Var på Vul igår, trodde jag var lite längre gången men läkarn sa v 4 så bara hinnsäcken som syntes den var 9 mm, ingen gulesäck syntes till. Men fick lämna hcg prover och dom var väldigt höga tyckte läkaren men det var bra sa hon osäkert.... hade 14888 Ska lämna nytt prov på måndag, någon mer som haft högt som det gått bra för? Så orolig min första son föddes i februari men somnade in 5 dagar efter förlossning så vill så gärna att allt ska gå bra denna gång

• Svar på tråden Högt hcg i v 4, såg bara hinnsäck
  • Jag är bara jag

V.4 har man ju knappt hunnit testa plus. Nät fick du plus? Jag har haft som högst ca 10000 v.4+5 och då var det tvillingar. Så 14000 v.4, nej du måste vara längre gången. Tidiga VUL ger inga klara besked. V.8 ska man se hjärtat så gör ett då istället.

• Undrandee

Jag var på VUL i tisdags och dom såg absolut ingenting alls på mig. Troligtvis v 4+ för mig då. Så du måste vara längre gången.

• ensamärstark

När jag mättes till vecka 5+1 sågs bara hinnsäck på 13mm och jag hade då HCG på 12000

• Evajen

Nej känns så fel... plussade den 4/7 och hade sista mens den 30/5

• ensamärstark
    Evajen skrev 2020-07-17 22:47:32 följande:

Nej känns så fel... plussade den 4/7 och hade sista mens den 30/5

Jag hade min sista mens 27/5 och är i vecka 8 nu...
  • Evajen

Fick svar idag, hcg har bara ökat till 24000 på 4 dagar, så dom vill att jag kommer in imorgon igen för dom vill kolla efter X igen trots att dom sa att de ej var det i torsdags! Blir galen

• Jag är bara jag
    Evajen skrev 2020-07-22 21:26:11 följande:
    Fick svar idag, hcg har bara ökat till 24000 på 4 dagar, så dom vill att jag kommer in imorgon igen för dom vill kolla efter X igen trots att dom sa att de ej var det i torsdags! Blir galen
    Det är faktiskt inte ett dåligt värde. Hcg över 6000 tar minst 4 dagar att fördubblas, ibland mer.

http://www.fertilitetsguiden.com/graviditet/tidiga_tecken.php
  • Jag är bara jag
    ensamärstark skrev 2020-07-22 22:19:09 följande:
    Mitt dubblades den 12000 till 22500 på två dagar?
    Inte riktigt dubbelt och säkert möjligt med snabbare stigning än 4 dagar, men inte nödvändigt och behöver inte betyda nåt fel.
  • Evajen

Fick komma på vul igen... är i v 6 och nu såg vi en liten bebis ??

• Linhan89
    Evajen skrev 2020-07-27 10:03:09 följande:

Fick komma på vul igen... är i v 6 och nu såg vi en liten bebis ??

Åh grattis ??
Svar på tråden Högt hcg i v 4, såg bara hinnsäck