Förlåta pojkvän som legat med en annan tjej?
Hej. Jag blev tillsammans med min kille för 2 år sedan och jag är hans första flickvän och jag tog hans oskuld. Vid tiden vi träffades var vi båda 17-18 och han är den absolut finaste killen jag någonsin träffat. Jag hade varit i ett förhållande innan där jag blev fysiskt misshandlad och han tog mig verkligen upp på fötterna igen och har behandlat mig jätte bra sen dess och vi bor ihop. För någon vecka sen satt vi i bilen och han brast ut i en ångestattack och grät och berättade för mig att han hade sex med en annan tjej för ett tag sen när vi hade haft ett stort tjafs där det ena och de andra sas. Jag gjorde direkt slut med honom och han har kämpat för mig sen dess, han gråter varje dag ber för sitt glatta liv för att få mig tillbaka och lovar att det aldrig ska hända igen, han sa tom att jag kan ha sex med en annan kille sålänge jag kommer tillbaka till honom efteråt. Jag kontaktade den här tjejen som erkände händelsen men som också berättade att han skickade hem henne efter ca 5 minuter och sa ?jag kan inte göra det här, gå ? och började gråta. När jag frågar varför han låg med en annan tjej så säger han att han mådde extremt dåligt eftersom vi tjafsade mycket, behövde bekräftelse och ville egentligen bara veta hur det kändes att ha sex med någon annan. Han ångrar sig djupt och säger att han lärde sig av sitt misstag, att det aldrig kommer hända igen och att det ej var värt att ha sex med henne. Hade ni litat på att det verkligen var en engångsgrej eller är jag bara extremt dum i huvudet om jag väljer att ge han en till chans?