• Vårdepp

Ni som funderar på separation

Ni som funderar på separation, varför funderar ni på det, hur länge har ni gjort det, och vad har hittills hindrat er?

• Svar på tråden Ni som funderar på separation
  • fanola

Jag och mon sambo tappa all kärlek till varandra när vår son föddes. De va som att släppa ur all luft ur en ballong! Sjukt!

Han är idag ca 2,5 år och för några månader sen tänkte jag att nej nu är det dags!

Kom dock på samma dag att jag inte fått min mens än.

Tog ett gravtest som var positivt! Så nu kan man säga att jag sitter lite i skiten. Jag skulle aldrig klara av det ekonomiskt att separera och vara mammaledig.. Så får väl bita ihop några år för att ekonomiskt klara mig..

• fanola

Jag och mon sambo tappa all kärlek till varandra när vår son föddes. De va som att släppa ur all luft ur en ballong! Sjukt!

Han är idag ca 2,5 år och för några månader sen tänkte jag att nej nu är det dags!

Tog ett gravtest som var positivt! Så nu kan man säga att jag sitter lite i skiten. Jag skulle aldrig klara av det ekonomiskt att separera och vara mammaledig.. Så får väl bita ihop några år för att ekonomiskt klara mig..

• Vårdepp

[quote=80529795][quote-nick]fanola skrev 2020-07-18 07:06:23 följande:[/quote-nick]Jag och mon sambo tappa all kärlek till varandra när vår son föddes. De va som att släppa ur all luft ur en ballong! Sjukt!

Tog ett gravtest som var positivt! Så nu kan man säga att jag sitter lite i skiten. Jag skulle aldrig klara av det ekonomiskt att separera och vara mammaledig.. Så får väl bita ihop några år för att ekonomiskt klara mig..[/

Ok, grattis trots allt till graviditeten! Även om ni så småningom separerar så är det kul med flera barn och helsyskon för barnet. Har ni försökt luska i varför kärleken tog slut? Har ni testat familjerådgivning? Jag älskar själv mitt hus men inte min sambo. Det är egentligen inte det materiella utan naturen och närheten till kompisar för barnen.

Svar på tråden Ni som funderar på separation