• Sogol

Någon som drog till fjällen under corona?

Vad fick er att fatta det beslutet? Ångrar ni det efteråt?

• Svar på tråden Någon som drog till fjällen under corona?
  • Anonym (Tält)
    Sogol skrev 2020-07-05 09:52:08 följande:

Behövde komma ut och röra på mig. Fick en fin vandring vecka. Ångrar mig inte. Skön avkoppling.
  • Anonym (Mulle)

? Va Coronan över?

• Anonym (Överdrivet)

Corona är så sjukt överdrivet. Jag lever som vanligt och har än inte blivit sjuk.

De flest som dött är redan sjuka personer och äldre gamla på hem eller som bor hemma men har levt på övertid pga ålder.

Vi andra klarar oss för det mesta

• Anonym (Fjälllen?)

När menar du?
    Under vintersäsongen?
    Menar du om någon åkte dit dom sista veckorna som det var öppet innan dom stängde och alltså dom ca 3 veckorna när man visste att corona fanns i Sverige eller när är det du menar?
    innan sportloven visste man ju inget.

• Anonym (Mulle)
    Anonym (Överdrivet) skrev 2020-07-05 10:13:29 följande:

Corona är så sjukt överdrivet. Jag lever som vanligt och har än inte blivit sjuk.

De flest som dött är redan sjuka personer och äldre gamla på hem eller som bor hemma men har levt på övertid pga ålder.

Vi andra klarar oss för det mesta

Ok absolut allt som sägs är överdrifter .. ingen får liksom uttrycka sin åsikt utan att någon vet bättre !  Men jag är ingen besserwisser typ som känner att om FM rekommenderar att vi ska ta hänsyn till varandra .. 

Jag har träffa på tuffingar i fårakläder som rusar omkring å bräker så fort någon säger att så här ska vi göra enligt reglerna .. då springer ni runt å hånar och ser ner på andra , men då det drabbar er oj oj vad synd det plötsligt blir då .. för då är man inte lika åtråvärda som tidigare .. stinkande av Corona kanske ..?
  • Anonym (Life)

Vi ska till Stockholm och shoppa i veckan!

• Sogol
    Anonym (Fjälllen?) skrev 2020-07-05 11:15:53 följande:

När menar du?
    Under vintersäsongen?
    Menar du om någon åkte dit dom sista veckorna som det var öppet innan dom stängde och alltså dom ca 3 veckorna när man visste att corona fanns i Sverige eller när är det du menar?
    innan sportloven visste man ju inget.

Menar under vintersäsongen. En del skidorter hade öppet.
  • Anonym (Erich)
    Sogol skrev 2020-07-05 09:52:08 följande:

Varför skulle man ångra det? Vad vill fj jag veta?
Svar på tråden Någon som drog till fjällen under corona?