Ma vecka 11 rädd och ledsen
Jag är gravid i vecka 11 (10+2). Igår var vi in och gjorde ett ul för att se hur allt stod till men bm kunde inte hitta några hjärtljud och fostret dog förmodligen i vecka 8+. Vi ska in imorgon och få det bekräftat av läkare. Hatar min kropp som spelar mig sånt spratt. Jag har alla symtom kvar inkl illamåendet och det känns så tröstlöst att sitta här och må så illa för vad då? Ingenting....
Jag är så förlamande ledsen, en känsla och sorg jag aldrig upplevt förut. Samtidigt är jag så rädd för vad som händer nu. Jag vill verkligen inte blöda ut mitt foster i en toastol eller en binda. Jag vill inte vara med om det här jag vill bara vakna och allt är över.
Den 25/6 mådde jag så fruktansvärt illa så jag fick nästan panik. Tog en lergigan på natten och en omeprazol i hopp om att det skulle gå över, det gjorde det inte så på em tog jag en postafen och en ny omeprazol, gick fortfarande inye över. Införnatten tog jag en ny lergigan det hade då inye hunnit gå riktigt 12 timmar utan bara 10-11 timmar sedan jag tog postafenen på em. Kan detta vara orsaken till att hjärtat slutade slå att jag typ förgiftade den?