• Konservativ

Trump 2020

Om två månader återväljs Donald Trump till USA:s president. Därmed kan han fortsätta sitt viktiga arbete. Som jag ser det har han följande viktiga uppgifter:

Göra klart muren

Fortsätta förbättra för företagen

Frihandelsavtal med England

Fred i Korea

Stå upp mot Kina

Utnämna domare som inte tror att domares uppgifter är att stifta lagar

Avskaffa federal läroplan

• Svar på tråden Trump 2020
  • Aniiee

Om två månader? Jag som trodde det var i november?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Padirac
    Aniiee skrev 2020-07-02 22:09:26 följande:
    Det är alternativa fakta

Om det låter bättre än verkligheten kör Trumps maskineri med ett fritt förhållningssätt till verkligheten
  • Aniiee
    Padirac skrev 2020-07-02 22:31:17 följande:
    Det är alternativa fakta

Om det låter bättre än verkligheten kör Trumps maskineri med ett fritt förhållningssätt till verkligheten
    Aha! Självklart.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2020-07-02 22:09:26 följande:

du har rätt. fyra månader.
  • Konservativ

4,8 miljoner nya jobb i USA juni!

HAHAHA HAHA

Trump kommer att bli vald igen och de hjärntvättade svenskarna kommer att vara helt oförstående. Som tur är blir det allt färre som litar på marxistmedia.

• Wolfie13
    Konservativ skrev 2020-07-03 11:45:34 följande:

HAHAHA HAHA

Trump kommer att bli vald igen och de hjärntvättade svenskarna kommer att vara helt oförstående. Som tur är blir det allt färre som litar på marxistmedia.

Trump skiter i sitt folk, det är problemet. Allt skydd som finns för utsatta barn, sjuka, fattiga, miljö mm vill han dra in på och gör så fort läge ges.

Han är en narccissist som inte klarar av de förbättringar tex Obama gemförde, pga sitt stora ego.

Han har gjort allt för att släta över hotet med corona och nu har de ca 60 000 nya fall varje dag i usa. Ändå vägrar han mask mm, trots att vicepresidenten till slut även krypit till korset.

Han är paria, han har mängder av lidande/blod på sina händer och gör absolut inget för att ena folket utan ist tvärtom

Citat;

"Jag skulle kunna skjuta nån och andå inte förlora stöd"

"Jag älskar de lågutbildade"
  • Konservativ
    Wolfie13 skrev 2020-07-03 12:01:51 följande:

Trump skiter i sitt folk, det är problemet. Allt skydd som finns för utsatta barn, sjuka, fattiga, miljö mm vill han dra in på och gör så fort läge ges.

Han är en narccissist som inte klarar av de förbättringar tex Obama gemförde, pga sitt stora ego.

Han har gjort allt för att släta över hotet med corona och nu har de ca 60 000 nya fall varje dag i usa. Ändå vägrar han mask mm, trots att vicepresidenten till slut även krypit till korset.

Han är paria, han har mängder av lidande/blod på sina händer och gör absolut inget för att ena folket utan ist tvärtom

Citat;

"Jag skulle kunna skjuta nån och andå inte förlora stöd"

"Jag älskar de lågutbildade"

Trams, men så tror man om man låtit sig indoktrineras. Så han hatar inte lågutbildade, är det dåligt?

Nä han vill inte ena folket genom att ge upp för marxister och BLM terrorister. Han vågar gå emot journalistkåren. Han är bara paria hos de som hatar USA.

Han har genomfört en utmärkt ekonomi, t.o.m. nu under Wuhanepidemin och som jag skrev förut kommer ekonomin tillbaka i stormsteg. Det är att bry sig om folket. Samtidigt genomför Demokraternas stormtrupper den ena galenskapen efter den andra, nu har de vandaliserat en staty av en älg. Är de riktiga i huvudet? Två stycken dog i Seattles marxistiska uppror som den demokratiska borgmästaren stödde.
  • Aniiee
    Konservativ skrev 2020-07-03 11:45:34 följande:

HAHAHA HAHA

Så... 40 miljoner ner, 5 miljoner upp? Låter fortfarande som i mussiffror enligt mig, men jag är ju inte särskilt bra på matte....
  • Wolfie13
    Konservativ skrev 2020-07-03 12:26:33 följande:

Trams, men så tror man om man låtit sig indoktrineras. Så han hatar inte lågutbildade, är det dåligt?

Nä han vill inte ena folket genom att ge upp för marxister och BLM terrorister. Han vågar gå emot journalistkåren. Han är bara paria hos de som hatar USA.

Han har genomfört en utmärkt ekonomi, t.o.m. nu under Wuhanepidemin och som jag skrev förut kommer ekonomin tillbaka i stormsteg. Det är att bry sig om folket. Samtidigt genomför Demokraternas stormtrupper den ena galenskapen efter den andra, nu har de vandaliserat en staty av en älg. Är de riktiga i huvudet? Två stycken dog i Seattles marxistiska uppror som den demokratiska borgmästaren stödde.

Han älskar ju dem för de är korkade nog att rösta på honom! Har du sett hans fans? Insvepta i stora flaggor, viftandes med vapen och klädda i sina fåniga trumphattar. Vilket skämt. Inte precis begåvningsresverven iaf.

De är såna typer som gillar när man kan gifta bort sina 14 åriga döttrar och kunna motivera alla sina baksträviga åsikter med "guds plan".

Du vet att barnäktenskap fortfarande är tillåtet där??(tack vare gubbar/dårar som trump)

Om de endast var för de konservativa i usa skulle de befinna sig på 1800-talet idag allihopa.
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2020-07-03 12:52:28 följande:

Så... 40 miljoner ner, 5 miljoner upp? Låter fortfarande som i mussiffror enligt mig, men jag är ju inte särskilt bra på matte....

Varför fjantar du dig? Det är klart att det fortfarande är hög arbetslöshet. Men den har minskat med 4,8 miljoner på EN MÅNAD. Det är fantastiskt och inte ens Trumphatare kan påstå nåt annat.
Svar på tråden Trump 2020