• Anonym (Lisbeth)

För många män här i sexforumet?

Det är iögonfallande hur män dras till sexforumet som flugor till en koskit. Med tanke på att det FL i grunden är ett kvinnoforum så har sexforumet lockat hit män till att i dag vara mer eller mindre mansdominerat. Man ser det i trådarna och främst i omröstningstrådarna där man röstar som man eller kvinna.

Hur ser du på det här problemet? Tycker du att det är trist att män även tar det här ifrån kvinnorna? Tycker du att sexforumet inte längre är trivsamt och att det har blivit för vulgärt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden För många män här i sexforumet?
  • Anonym (L)

Vadå trist att männen även tar det här ifrån kvinnorna?? Skojar du nu? Det är inte så att familjeliv är till enbart för kvinnor, även män är välkomna här!

• Anonym (Q)

Kvinnoforum? Var framgår det att FL skulle vara avsett främst för kvinnor?
    Män är lika välkomna som vi kvinnor. Att vissa trådar spårar ur har inte med kön att göra utan de som skriver.

• Aikido
    Anonym (Lisbeth) skrev 2020-06-25 15:32:28 följande:

Det är iögonfallande hur män dras till sexforumet som flugor till en koskit. Med tanke på att det FL i grunden är ett kvinnoforum så har sexforumet lockat hit män till att i dag vara mer eller mindre mansdominerat. Man ser det i trådarna och främst i omröstningstrådarna där man röstar som man eller kvinna.

Hur ser du på det här problemet? Tycker du att det är trist att män även tar det här ifrån kvinnorna? Tycker du att sexforumet inte längre är trivsamt och att det har blivit för vulgärt?

Jag tror jag blev lite kär i dig. Vill du:

A: Gifta dig med mig?

B: Ta den i tvåan?
  • Anonym (Inte män...alla cucks!)

Det är inte alla män som stör mig det är alla cucks. Var och varannan sextråd dyker de upp och pratar om hur de vill att andra män skall ha sex med deras fru eller flickvän.

Det spiller över i andra forumsdelar med om någon har äktenskapsproblem, sexproblem eller vad som helst dyker de upp och föreslår att kvinnan eller mannens fru skall ha sex med andra män. Som en slags universallösning på alla problem.

Dessa cucks och swingers varav de flesta är män (inte alla) stör mig mer än män i allmänhet. 

• Anonym (Pelle)

Gott tecken på att kvinnor är inte är lika intresserad av sex. Trist men sant.

• Anonym (Inte män...alla cucks!)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-06-25 18:30:29 följande:

Gott tecken på att kvinnor är inte är lika intresserad av sex. Trist men sant.

Vi som är intresserade är väldigt intresserade så det väger nog upp.
  • Anonym (Blä)

Det är inte män på forumet i sig som är ett problem utan att en del av dem är jävligt påträngande och frågar om pm i varenda tråd, klagar över att frugan inte vill ta den i analen eller ha dp med bästa polaren samtidigt som de klagar över att kvinnor som ligger runt är spermahinkar/slampor men trots all galla som spys på kåta kvinnor är de ändå för kräsna och väljer bort de ?snälla? och blyga männen.

Att dessa män är i minoritet av alla killar som hänger här på forumet fattar jag ju men de hörs och syns som om de vore alla män vilket förmodligen är precis vad de vill.

Sluta svara på deras provokationer, anmäl inlägg/trådar där de flockas och blocka om de spammar din inkorg så ger de snart upp.

Utan respons färre idioter.

Svar på tråden För många män här i sexforumet?