Börja träffa sitt ex igen?
Jag och mitt ex har börjat träffas igen, är ca 7månader sen hon flytta ut efter vårt långa förhållande på 8år. Kärleken var slut från hennes sida och hon ville gå vidare. Var ett ganska stökigt avslut men det slutade med bra ton endå. Nu den senaste två månaderna så har hon sökt up kontakten igen. Vi pratar varje dag, vi hittar på saker, utflykter middagar. Vi dejtar skulle man kunna säga. Vi har även legat lite med varandra och pratat lite löst om att vi inte ska göra en sak av det. Men till grejen är att jag börjar bli blixt kär igen har berättat det och hon vill inte ha ett förhållande ingen. Men hon vill inte sluta med det vi har med varandra nu? Om jag försöker läsa henne mellan raderna så ser jag att hon trivs med hur det är nu men samtidigt skulle hon aldrig låta mig träffa en annan tjej.
Hur ska jag kunna få det här att gå vidare till att det blir vi igen? Ska jag börja distansera mig? Ska jag bara vara ärlig och avsluta vår relation för jag kommer inte kunna gå vidare annars? Ska jag vänta och så hur hon känner igen om en månad ? Är väll just det att hon värkar vilja mer en vad hon säger.. tacksam för råd till en sårad kille..