• Anonym (ersa)

Tänker på henne

Hej,

Är det normalt att tänka på sitt ex efter sex månader? Vi var sambo i två år men tänker fortfarande på henne lite då och då varje dag. Allt från vad hon gör till hur hon mår, och hur det hade blivit om vi hade blivit tillsammans igen. 
    När jag börjar tänka på det så försöker jag tänka på det saker som gjorde att det tog slut, dvs hennes sidor jag inte orkade med, men var ju såklart också mycket som var fint och bra med.

• Svar på tråden Tänker på henne
  • Anonym (Ja)

Ja det är det väl, jag tänker på mitt ex med ibland. Men varför tog det slut? Ingen är ju perfekt, varje tjej du träffar kommer ju ha dåliga sidor.

• Anonym (ersa)
    Anonym (Ja) skrev 2020-06-23 18:54:09 följande:

Ja det är det väl, jag tänker på mitt ex med ibland. Men varför tog det slut? Ingen är ju perfekt, varje tjej du träffar kommer ju ha dåliga sidor.

Ok, mitt första riktiga förhållande. Men varför det tog slut är väl inte relevant eller? Vi hade mycket av och på förra året men kände att det skulle vara nog nu liksom. Jo det är sant, kommer det ju finnas i varje tjej men en del saker kan man acceptera och en del blir svårare att leva med enligt mig. Är ju dom sakerna jag tänker på när jag börjar tänka på henne.
Svar på tråden Tänker på henne