Gravid vecka 35 och sambo planerat grabbfest mitt i pandemin
Jag har försökt förklara för min sambo att inte ha grabbfest NU han har bjudit in 10 killar till en lokal där dem ska dricka öl och spela brädspel dem är med i en förening med brädspel.
Jag är gravid i vecka 35 med vårt andra barn. Har en son på 4 år med astma. Är livrädd för Covid gör allt för att undvika det. Men sambon pappan han kör på som vanligt förutom att han tvättar o spritar händerna. Han säger att han ska dricka Max 2 öl o sen alkoholfritt men jag litar inte på honom för 4 veckor sen gick han ut på krogen efter en AW när han lovat mig att inte gå ut i Covid tider. När jag ringde honom vid 22 tiden svarade han inte utan ramlade hem mitt i natten okontaktbar det är så respektlöst jag har inte förlåtit honom för den kvällen och nu den här grabblördagen nu på lördag. Jag är ledsen men ändå så lyssnar han mer på grabbarna än på mig o tänker inte på våran fina son och våran dotter i magen. Jag är så knäckt att jag inte orkar ta upp diskussionen så han fortsätter leva i sitt fantasiliv där det inte drabbar honom.. hur ska jag göra??