Billiga tester = skit?
Hallo, är det någon som varit gravid men testat negativt? Speciellt på billiga tester? Min mens är 2 veckor sen, har aldrig någonsin hänt. Hade min senaste mens 5 maj och ägglossning runt 22 om min kalender visar rätt, mensen var beräknad 5 juni, men ingenting. Min mens brukar vara +/- mellan 5-7 i månaden, men aldrig senare än så. Vad jag förstår det så har min app räknat ut att min cykel är i genomsnitt 31 dagar, och inte 28, utgått
från både och, men inget make sense. Är antigen isåfall gravid vecka 5+6 eller 6+2, så det borde ju ge utslag. Eller har jag testat för tidigt? Har upplevt flertal gravid symptomer men testerna visar negativt. Körde ett måndagen 8 juni och ett idag (18 juni) forfarande negativt. Kan det vara att testers från billigatester.se är skit eller har min mens bara bestämt sig för att försvinna? Planerar inte att bli gravid, är inte skengravid, vill mest bara veta varför mensen lyser med sin frånvaro då den aldrig gjort det. Blir självklart lite orolig om det kanske är
någon allvarligt eftersom jag inte är gravid.