Din sexuella läggning
Vilken är din sexuella läggning?
Vilken är din sexuella läggning?
Är av modellen större gillar killar lika mycket som tjejer
Heterosexuell till 100%
Hetero!
Röstade på bi, enbart pga min historik. Men jag föredrar kvinnor framför män alla dagar i veckan. Men jag _kan_ fortfarande attraheras av män. Så, ja, bi är väl vad jag är då.
Vad nu det har för betydelse 2020?
100% lesbisk!
Pan. Jag gillar alla människor.
90% gay 10% bi. är tjej.
Jag är pansexuell. Oftast är jag sapiosexuell.
Jag är bisexuell gillar killar och tjejer lika mycket
Klassar mig som bisexuell även om jag egentligen hatar att placera folk i fack speciellt när det gäller sexualitet. Vi är sexuella varelser och den sexuella energin är livsviktig. Nu är det dock tre år sedan jag hade sex med en man och lika länge sedan jag kände mig sexuellt attraherad av en man så kände håller jag på att glida över mot att bli rent lesbisk.
Är hetero men fantiserar en hel del om att hålla i en annan mans kuk, att han runkar mig och att vi tillsammans har sex med hans eller min fru, alla med alla.
Binyfiken, kallas det väl ibland.
Men när jag har sexchattat med män som är gay så tänder jag inte så mycket på det.
Bisexuell man, kanske 80% hetero och 20% homo, gift men vore jag singel skulle jag nog träffa killar rätt ofta, killsex är ofta rent fysiskt mer upphetsande men ger mig inte så mycket känslomässigt.
Sapiosexuell.
Blir attraherad av människor som har snabb processor, hög kompetens och gärna vackra skickliga händer. Det får mig omedelbart att tänka på allt de skulle kunna göra med mig.