Gissa NUB på KUB ultraljud tvillingar
Vore kul om någon vill gissa kön enligt NUB-teorin på våra tvillingar. Bilderna är från vecka 12+5. Kallar dem tvilling vänster (TV Vä) och tvilling höger (TV Hö) då dde benämns så på ultraljudet
Vore kul om någon vill gissa kön enligt NUB-teorin på våra tvillingar. Bilderna är från vecka 12+5. Kallar dem tvilling vänster (TV Vä) och tvilling höger (TV Hö) då dde benämns så på ultraljudet
Jag tror tjej på första bilderna, tror man ser nuben på bild två! Andra tvillingen är jag mer osäker på men ev kille baserat på fjärde bilden där man kanske ser en mer upprätt nub. Grattis oavsett :)
Jag tror tjej på första bilderna, tror man ser nuben på bild två! Andra tvillingen är jag mer osäker på men ev kille baserat på fjärde bilden där man kanske ser en mer upprätt nub. Grattis oavsett :)
Jag jobbar själv på UL men de här är svåra. Eventuellt att den översta är en tjej men jag skulle nog ändå gissa på två pojkar. Men som sagt, svåra nubbilder :) grattis till två!
Gissar på två flickor.
Skulle baserat på nuben gissa att höger är en tjej och vänster en kille.
Jag jobbar själv på UL men de här är svåra. Eventuellt att den översta är en tjej men jag skulle nog ändå gissa på två pojkar. Men som sagt, svåra nubbilder :) grattis till två!
Gissar på två flickor.
Skulle baserat på nuben gissa att höger är en tjej och vänster en kille.
Spännande, inte fått några gissningar på annan sida på två killar. Bara en av varje eller två flickor :)
Den nedersta ser ju definitivt ut som en pojk. Har du fler bilder?
Uppdatera senare vad de blev för något, så spännande!! Grattis!!
Uppdatera senare vad de blev för något, så spännande!! Grattis!!
Tycker absolut det ser ut som två flickor!
Tycker absolut det ser ut som två flickor!
På ultraljud idag och det visade på två flickor :)