KK. Singelmamma vs singelpappa
Båda gör en profil på dejtsajt, ett dygn senare loggar båda in. Vem har fått flest mejl?
Båda gör en profil på dejtsajt, ett dygn senare loggar båda in. Vem har fått flest mejl?
Jag tror att män som söker är mer på än tjejer.
Är det nåt du testat så svar kommer senare, eller är du bara nyfiken på vad folk tror?
Det verkar ju generellt vara så att kvibnor får mer mejl (med allehanda innehåll) än män på ett generellt plan så rinligtvis är detäven så när personerna fått barn.
Den stora skillnaden i antal mejl för kvinnor (förutom hur snygg personen är på bbilden) trorjagär ålder.
Jag tror absolut kvinnan fått flest. Men hur många svar är vettiga och något att gå vidare på? Ungefär lika många.
Är det nåt du testat så svar kommer senare, eller är du bara nyfiken på vad folk tror?
Det verkar ju generellt vara så att kvibnor får mer mejl (med allehanda innehåll) än män på ett generellt plan så rinligtvis är detäven så när personerna fått barn.
Den stora skillnaden i antal mejl för kvinnor (förutom hur snygg personen är på bbilden) trorjagär ålder.
Inte otroligt men å andra sidan, hur många av dessa mail är intressanta?
Jag tror att vi män har högre kvalitet på de vi får.
Tycker det är fascinerande med kvinnors bortförklaringar, att de inte alls får så mycket mejl som män tror.
Jag tror att om en singelmamma söker kk så får hon fler mejl på en dag, än en singelpappa får på 1 år.
Inte otroligt men å andra sidan, hur många av dessa mail är intressanta?
Jag tror att vi män har högre kvalitet på de vi får.