• Tihi

Din favoritparfym för damer och herrar?

Vilken är din favoritparfym för kvinnor respektive för män?

Min favorit för män är Chrome men för kvinnor vet jag inte.

• Svar på tråden Din favoritparfym för damer och herrar?
  • Aniiee

Jag använder nästan aldrig parfym. Jag har en jag gillar av nostalgiska skäl, men inte använder själv, bara sniffar på ibland när livet känns svårt, Cacharels Eden. Mammas. Önskar att jag kunde hitta en som luktar som mormor också, men jag tror inte mormor luktade så mycket parfym egentligen.....

De jag har för eget bruk är Opium frånYSL, Miu Miu från Miu Miu och Hypnose från Lancome.

I have a growing lack of disgust for you
  • MeandHim

The One för killar.

Min favorit är black opium på höst/vinter

Favoriten på sommaren är Gucci flora gorgeous gardenia

• Tihi
    Aniiee skrev 2020-06-04 16:07:21 följande:
    Jag använder nästan aldrig parfym. Jag har en jag gillar av nostalgiska skäl, men inte använder själv, bara sniffar på ibland när livet känns svårt, Cacharels Eden. Mammas. Önskar att jag kunde hitta en som luktar som mormor också, men jag tror inte mormor luktade så mycket parfym egentligen.....

De jag har för eget bruk är Opium frånYSL, Miu Miu från Miu Miu och Hypnose från Lancome.
    Doft är en av ens starkaste minnen så jag förstår att du tänker på din mamma om hon hade en signaturdoft. Det är det som är lite häftigt om någon råkar ha en signaturdoft. Skulle själv vilja ha det men hattar runt för mycket då jag inte har hittat "min" doft sen 15 år tillbaka. Slutade gilla min favorit helt plötsligt och nu har den dessutom försvunnit från marknaden.
    MeandHim skrev 2020-06-04 19:10:43 följande:
    The One för killar.
    Min favorit är black opium på höst/vinter
    Favoriten på sommaren är Gucci flora gorgeous gardenia
    Opium verkar vara populär. The One är CK väl? Överlag så är CKs parfymer välsammansatta tycker jag.

Svar på tråden Din favoritparfym för damer och herrar?