Hur kan man ta reda på vad som egentligen attraherar en?
Jag vet inte vad som attraherar mig, men jag tycker främst kvinnor som är ''neutrala'' i utseendet attraherar mig främst. Jag har svårt att förklara vad jag menar. Men det är någonting, men det är inte enbart utseendet. När en kvinna faktiskt geuint bryr sig om andra, kan jag känna attraktion.
Men ibland händer det att jag bara tittar på någon och jag känner direkt: ''Jag måste få lära känna henne!''.
En kvinna som jag ''bara'' tycker är vacker/snygg, händer inte så mycket i min kropp. Ibland dyker inte ens lust upp. Jag bara tycker de är vackra.
Men det är attraktionen som mest lockar mig och då vill jag snacka med personen, lära känna m.m.
Som idag. Idag fick jag en tvättkorg. När hon öppnade dörren och gav mig korgen så tänkte jag direkt: ''Åhhh, vad jag vill lära känna henne. Prata med henne. Veta vem hon är''. Men tyvärr, ingenting jag kände att jag kunde göra. Det skulle ju bara anses fånigt från en person som bara kom dit för att hämta en sak. Jag vet inte om det alltid har varit såhär, där snygga kvinnor inte fått igång mig.
Jag vet egentligen inte ens vad som attraherar mig. Oftast räcker det med att jag får titta på personen. Men det är inte hennes utseende, det är som om utseendet visar upp hennes karaktär. Men jag har ingen förklaring vad det är riktigt. Hur är det ens möjligt att man inte kan veta vad som lockar en och kan man ta reda på det. I sådan fall hur då?