• Anonym (Nyfiken)

Sexleksaker för par??

Vilka är bästa Sexleksakerna för par?

Vilka seklexsaker är dom bästa överlag??

Tipsa massor tack!!

• Svar på tråden Sexleksaker för par??
  • Anonym (sexy)

Har gett några av mina tidigare tjejer en massage stav dom blev lite blyga att använda den själv när jag var med men tyckte om det när den väl var inne i dom.
    Det bästa jag provat är Ollonring i metall med kula.
    Den träs över ollonet och kulan ligger under ollonet mot strängen den sitter otroligt skönt och kulan trycker lätt mot strängen.
    Snyggt utseende också.

• Anonym (Bra)

Det beror väl på vad man gillar och så liksom? Så det är nog väldigt olika. En del har dildos, kärleksgunga, vadderade handbojor, gummidräkt, läder och piskor osv.

• Anonym (Stålle)

Kan rekommendera We Vibe Chorus.

Köpte en utan att tala om det för min hustru, lite skeptisk var hon första gången vi prövade den. Andra gången förvärmde jag henne med lite oralsex och sen kom med förslaget om att pröva på nytt.

Stoppade in den smalare delen i musen och den grövre på klittan, lät den brumma på lite innan jag trängde in i henne.

Snacka om att hon gick i gång på alla cylindrar, utfallet mer än godkänt, blir en ny test om nån timme.

Ska bara fixa till formen lite på böjen så den ligger stadigare inne i musen, nu fick jag den inte att ligga riktigt på G punkten men på klittan låg den som en smäck.

Svar på tråden Sexleksaker för par??