• Mimmiimimmii

Glömt deklarera

Hej jag har glömt att deklarera hur mycket får man böta? Gjorde det elektroniskt nu????????????

• Svar på tråden Glömt deklarera
  • Anonym (?)

Hur glömmer man att deklarera?

• Anonym (Glömdeoxå)

Jag glömde också att deklarera, fick en påminnelse idag att som har överseende och att man ska göra det så snart som möjligt, så kg deklarerade idag.

• Gameofthrones
    Anonym (?) skrev 2020-05-18 21:21:27 följande:

Hur glömmer man att deklarera?

det undrar jag också.
  • Anonym (Jag med)

Jag undrar också hur man glömmer att deklarera, men ändå så glömde jag det själv och gjorde det nu när jag såg den här tråden. 

Brukar göra det direkt deklarationen kommer men hade problem med inloggningen då och sedan glömde jag bort att det inte var gjort.

• Anonym (Jag glömde inte men...)
    Gameofthrones skrev 2020-05-19 06:27:55 följande:

det undrar jag också.

Ja du, i en annan tråd glömmer folk att byta trosor och kan gå i samma en hel vecka ;)

Jag glömde nästan, sålde lägenheten och mäklaren som skulle hjälpa hade slutat, hade lite svårt att förstå vad jag skulle fylla i vart så sköt upp på det och kom på det sista dagen... lite smått panik fick jag då
  • Gameofthrones

Brukar göra det när min och min makes kommer till brevlådan. Direkt så är det gjort. 

• Gameofthrones

Brukar göra det när min och min makes kommer till brevlådan. Direkt så är det gjort. 

Svar på tråden Glömt deklarera