Vad ser Melania Trump i Donald?
Funderade på det när jag såg hans senaste slash mot kvinnliga journalister. Är det bara pengarna eller är han kanske en riktigt rolig kille privat. Viss åldersskillnad men ålder är ju bara en siffra.
Funderade på det när jag såg hans senaste slash mot kvinnliga journalister. Är det bara pengarna eller är han kanske en riktigt rolig kille privat. Viss åldersskillnad men ålder är ju bara en siffra.
Åeeh, va Melania vet inte? Brukar inte se henne officiella uppdrag inte som dem förra presidentfruarna.
Har hon ingren talan?
Pengar han är ju trots allt företagsledare, affärsman /President.
Bra CV (hahah) och pengar
Helt ärligt så tror jag det är totalt oväsentligt vad hon tycker om honom. Att skilja sig som presidentfru finns nog inte på världskartan.
Hon ser en mycket framgångsrik president som inte är rädd för journalister. Förmodligen den bäste presidenten i USA:s historia.
Hon ser en mycket framgångsrik president som inte är rädd för journalister. Förmodligen den bäste presidenten i USA:s historia.
Åh my god.
Den största pajasen, som, trots manus, ändå slänger ut grodor.
När tom CNN börjar bojkotta hans presskonferenser, då är hans storhet liten.
En bra ledare bryr sig om journalister. Ser dom som utmanare och ett bra sätt att få ut sitt budskap. En bra ledare klarar av att ifrågasättas av journalister och andra ledare.
Vad hon ser hos honom har jag ingen aning, men misstänker att hon inte gillar situationen alls och är väldigt obekväm i sin roll
De punkter du nämner spelar ingen roll egentligen eftersom han har en stor skara anhängare. Dessa människor är nog inte heller så glada i journalister. På nåt sätt gör han ju helt rätt eftersom folk fortfarande kämpar för honom. Det kan man tycka vad man vill om men faktum kvarstår.
Troligen samma typ av människor som hade gillat en diktator.
Det är ju tufft med demokrati med jobbiga journalister som vänder på stenar och ifrågasätter
Åh my god.
Den största pajasen, som, trots manus, ändå slänger ut grodor.
När tom CNN börjar bojkotta hans presskonferenser, då är hans storhet liten.
En bra ledare bryr sig om journalister. Ser dom som utmanare och ett bra sätt att få ut sitt budskap. En bra ledare klarar av att ifrågasättas av journalister och andra ledare.
Vad hon ser hos honom har jag ingen aning, men misstänker att hon inte gillar situationen alls och är väldigt obekväm i sin roll
Han har hjärna och hjärta. Kanske det? Och pondus! Hela världen lyssnar till vad han säger.
Han har hjärna och hjärta. Kanske det? Och pondus! Hela världen lyssnar till vad han säger.
Han har pengar och makt. Hon har fått ett gött liv. Det här med att han skulle bli president verkar hon vara väldigt missnöjd med men det är sånt man får ta.
Du menar vinklad media, som du bara lyssnar på när det passar dina intressen och världsbild. Allt som inte passar din världsbild avfärdar du som ''kulturmarxistisk''.
Hon ser förmodligen pengar och makt. Väldigt många kvinnor attraheras av mäktiga män med pengar som kan skämma bort dom.
Makten, statusen, pengarna
Förmodligen något grönt och fladdrande. Och nej, jag syftade inte på Donalds ögonfärg. Tror inte han är grönögd heller för den delen.