Livet är meningslöst och jag är misslyckad
Jag lyckas aldrig. Allt blir bara skit. Jag är lycklig i stunder men nu är jag nere igen. Jag är 27 år. Har jobb, bil, boende, hund, allt sånt har jag. Min familj är väl bra även om det känns ibland som de inte tycker om mig och min hund, främst pga hunden då och jag tar hellre hundens parti då och lämnar.... Jag är det svarta fåret i familjen som aldrig kommer nånstans. Jag har förhållande på förhållande och alla skiter sig. Det senaste förstörde jag (ångrar grovt) men resterande har varit dom andras fel (bla misshandel i olika former)
Min familj vet inte om att mitt senaste förhållande är slut och jag vet inte hur jag ska orka säga det, jag skäms inför dom för att det IGEN tog slut. Innan jag började den senaste relationen så var jag lite rädd i början att ta in honom inför familjen och sånt, ifall det inte skulle bli något liksom. Då uttryckte mamma att *dom börjar bli van*. Kul kommentar...
Alla mina syskon är gifta och har barn, dom har endera gift sig med den första dom hittat eller den andra. Här står jag med mitt fjärde kraschade förhållande i vuxen ålder. Orkar inte...