Ni män som är hetero
Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?
Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?
Självfallet inte. Eftersom att jag är hetero är jag inte intresserad av män och tycker inte att det finns snygga män. Dum fråga således.
är hetero men jag har varit nyfiken av att ha sex med en annan kille .... killen som jag menar ser ut ( inga kroppshår, smal och ser feminin ut ) så här är min fantasi men jag letar inte utan så hade jag alltid tänkte om jag ska ha sex med en kille ^__^
Jag är också hetero men skulle kunna tänka mig att få/ge en avsugning till en kille. Men skulle aldrig ha sex med en kille
Är hetero men kan tänka mig suga en kuk och själv bli avsugen. Spelar väl ingen roll om det är en man eller kvinna som suger. Njutningen är väl densamma.
Jag är också hetero men skulle kunna tänka mig att få/ge en avsugning till en kille. Men skulle aldrig ha sex med en kille
Är hetero men kan tänka mig suga en kuk och själv bli avsugen. Spelar väl ingen roll om det är en man eller kvinna som suger. Njutningen är väl densamma.
Skulle gärna ta emot en avsugning av rätt kille. Men jag fattar ju att jag inte är hetero...
Hur var frågeställningen? Ni män som är smygbögar, ...
Hur var frågeställningen? Ni män som är smygbögar, ...
Fast om ni kan tänka er att suga av en annan man är ni inte hetero. Någon som är hetero skulle aldrig tänka sig det.
Jag tycker inte om män.jag tycker inte män är snygga eller nånting. Har aldrig gjort nåt med nån kille alls. Jag är hetero. Men ja skulle kunna tänka mig.. dock aldrig nånsin ha sex med en kille