• Anonym (Hah)

Ni män som är hetero

Ni män som ser er själva som heterosexuella, hade ni kunnat tänka er att få en avsugning av en snygg man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni män som är hetero
  • Anonym (olof)

Självfallet inte. Eftersom att jag är hetero är jag inte intresserad av män och tycker inte att det finns snygga män. Dum fråga således.

• Anonym (Hetero)

är hetero men jag har varit nyfiken av att ha sex med en annan kille .... killen som jag menar ser ut ( inga kroppshår, smal och ser feminin ut ) så här är min fantasi men jag letar inte utan så hade jag alltid tänkte om jag ska ha sex med en kille ^__^

• Anonym (?)

Jag är också hetero men skulle kunna tänka mig att få/ge en avsugning till en kille. Men skulle aldrig ha sex med en kille

• Anonym (Jodå)

Är hetero men kan tänka mig suga en kuk och själv bli avsugen. Spelar väl ingen roll om det är en man eller kvinna som suger. Njutningen är väl densamma. 

• Anonym (...)
    Anonym (?) skrev 2020-05-09 16:51:06 följande:

Jag är också hetero men skulle kunna tänka mig att få/ge en avsugning till en kille. Men skulle aldrig ha sex med en kille

Anonym (Jodå) skrev 2020-05-09 16:55:45 följande:

Är hetero men kan tänka mig suga en kuk och själv bli avsugen. Spelar väl ingen roll om det är en man eller kvinna som suger. Njutningen är väl densamma. 

Fast om ni kan tänka er att suga av en annan man är ni inte hetero. Någon som är hetero skulle aldrig tänka sig det.
  • Anonym (.)

Skulle gärna ta emot en avsugning av rätt kille. Men jag fattar ju att jag inte är hetero...

• Aikido

Hur var frågeställningen? Ni män som är smygbögar, ...

• Anonym (Hetero)
    Aikido skrev 2020-05-09 17:22:48 följande:

Hur var frågeställningen? Ni män som är smygbögar, ...

Smygbögar???

Jag fattar inte varför ska folk komma med sina ?smarta? kommentarer och visa att de förstår mer än andra. Du ska vara HETERO bara när du ska gilla kvinnor. Ok men om vi kommer till vilka kvinnor du gillar och hur du gillar ha sex med dem då ska jag identifiera dig mer specifikt ;)
  • Anonym (?)
    Anonym (...) skrev 2020-05-09 17:04:31 följande:

Fast om ni kan tänka er att suga av en annan man är ni inte hetero. Någon som är hetero skulle aldrig tänka sig det.

Jag tycker inte om män.jag tycker inte män är snygga eller nånting. Har aldrig gjort nåt med nån kille alls. Jag är hetero. Men ja skulle kunna tänka mig.. dock aldrig nånsin ha sex med en kille
  • Anonym (...)
    Anonym (?) skrev 2020-05-09 17:32:16 följande:

Jag tycker inte om män.jag tycker inte män är snygga eller nånting. Har aldrig gjort nåt med nån kille alls. Jag är hetero. Men ja skulle kunna tänka mig.. dock aldrig nånsin ha sex med en kille

Du har alltså fantasier om det men du skulle aldrig kunna tänka dig att göra verklighet av fantasierna? Ja, isåfall är du hetero.

Men om du kan tänka dig att göra verklighet av fantasierna är du bi/homosexuell.
Svar på tråden Ni män som är hetero