• Anonym (Eli)

Vilken typ av pung är sexigast?

Pratas mycket om kukar, men har inte sett mycket om killars pungar. Så tänkte det kunde vara intressant att ta upp! Svara bara i omröstningen om ni är en person som faktiskt ligger med personer som har en pung, tack! =)

Skriv gärna också om ni gillar stora eller små pungkulor!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av pung är sexigast?
  • Anonym (Läs på)

Du får nog forska i frågan. En pungs utseende varierar med temperaturen. Är det varmt hänger den. Är det kallt är den sammandragen

• Anonym (Läs på)

Du får nog forska i frågan. En pungs utseende varierar med temperaturen. Är det varmt hänger den. Är det kallt är den sammandragen

• CitronTulo

Tycker att pungar är väldigt osexigt över lag om jag ska vara ärlig! Så har liksom ingen favorit..
    Bryr mig inte särskilt mycket om ifall det är rakat eller inte heller. Men de flesta killar rakar väl eller ansar nu för tiden så man reagerar ju kanske ändå lite när det är hellångt, fast har inget emot det egentligen!

En pung brukar ju även ändra form rätt mycket beroende på temperatur.. så om man föredrar en sammandragen pung så får man väl ha sex med killar när det är kallt bara tänker jag? Tungan ute

• Anonym (Eli)
    Anonym (Läs på) skrev 2020-05-04 12:30:11 följande:

Du får nog läsa frågan igen =)

Jag vet att den varierar. Jag frågar om vad som är sexigast.

• Anonym (D)

Är väl kanske inte sexig att titta på men jag tycker om att smeka den och hålla den i handen. Snoppen är lite tråkig liksom bara en pinne men pungen är så varm och mjuk.

• Anonym (golddigger)

Penningpungen, så klart. Cool

• Dr Börje

Kan ni 9 som röstat jämnt fördelat (3 i varje) samlas och diskutera ihop er och komma överens om ett svar så att vi andra vet och kan gå vidare?

• Anonym (Kvinna)

Dina svarsalternativ är ofullständiga. Pungar är inte sexiga öht.

• Wagner

En del individer är märkliga, vill liksom alltid vill bortse från verkligheten.

Visst förändras pungen vid temperaturförändringar, men även vid nervositet, sinnestillstånd, ansträngning o.s.v.

Men det hindrar ju inte att pungens utseende skiljer sig åt hos olika individer,  vid SAMMA temperatur. Det är inte BARA temperaturen som avgör pungens utseende/konfiguration.

Ni som tror det, är ni helt bakom flötet?

En del har en tendens åt fast pung, andra mer hängpung, o.s.v.

En uppenbar tendens dock är att pungen tenderar att bli mer åt hängpung med åren. Jag förmodar att det har med gravitationen att göra, och att skinnet töjer sig helt enkelt.

Själv har jag betydligt mer av hängpung idag än när jag var 20.

• Anonym (Therizinosaurus)

Helt ointresserad av pungens utseende. Det kan kännas skönt om man kör hårt och den "danskar i" i takt med knulla det, men då ser man den inte, eller inte jag ialla fall.

Helt ointresserad av pungens utseende. Det kan kännas skönt om man kör hårt och den "danskar i" i takt med knulla det, men då ser man den inte, eller inte jag ialla fall.

• Anonym (golddigger)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-05-07 08:39:03 följande:

Dina svarsalternativ är ofullständiga. Pungar är inte sexiga öht.

Håller fullständigt med, det var därför jag tramsade.
Svar på tråden Vilken typ av pung är sexigast?