Min sambo verkar så ointresserad av min njutning...
Hej!
Som rubriken lyder. Min sambo verkar så otroligt ointresserad av min njutning. Jag gillar och tillfredsställa honom. Ta på honom. Smeka på honom. Jag är mycket fysisk av mig. När vi väl har sex så är det verkligen JÄTTEBRA!!!! - för oss båda. Men sen däremellan så är han rätt upptagen och aktiv om dagarna med arbete och ännu mera arbete så han är oftast mkt trött på kvällarna. Har böärjat känna på senare tid att han liksom inte är intresserad av att ta på mig så mycket. Han vill otroligt gärna ligga nära- som ett klistermärke från att vi småtittat på tv i soffan, när vi lagt oss och ska sova och ända tills vi kliver upp (kan knappt andas). Men det rent intima lyser ofta med sin frånvaro. Senaste månaderna har han hanske tagit initiativ EN gång på sin höjd. Resten av alla gånger är det jag och det är verkligen långt ifrån alla gånger det blir något. Emellanåt blir jag så frustrerad av hans brist på att ta på mig att jag vill prata om det men det slutar då alltid i bråk och han försvarar sig med att "ja men jag tar ju på dig"... .Ja, du nuddar mig men inte på det sättet jag vill. Jag har också ett behov liksom att få en intim fysisk närkontakt även om det nödvändigtvis inte behöver leda till sex alla gånger. Känns förjävligt att man ska behöva be om att ens partner tar på en. Smeker på en- någonstans på kroppen och sedan har han förklarat att när jag tar i honom så blir han som paralyserad för att han tycker om det och ligger då bara och njuter och mkt riktigt så får jag aldrig min del...
Jag har tagit upp detta problemet så många gånger nu på senare tid och jag blir verkligen så frustrerad för det känns inte som att jag riktigt når fram. Ibland undrar jag om han är jävligt trög eller vad som är problemet (ja ni hör min frustration!)...
Vad fan ska jag göra? Jag orkar verkligen inte tjata längre....
Att tillägga är att allt är jättebra mellan oss annars. Han uppskattar och älskar mig och vill bilda familj och allt det där. Men det är just det där intimt fysiska som är mtk enkelriktat. Han får från mig men jag får mkt dålig respons tillbaka.. Ger honom en spontan avs ugning emellanåt utan att förvänta mig någonting tillbaka och jag märker att han njuter och han som dessutom har problem med att komma- kommer oftast mkt snabbt.
Va fan ska jag göra??? :(