• Anonym (TS)

Han nekade mig hela tiden, nu har jag tröttnat..?

Hej på er

Jag och min kille har levt ihop i två år. Vi är vuxna i tidiga 30-års åldern. När vi träffades hade vi sex väldigt ofta, varje dag vi var med varandra. Vi blev snabbt tillsammans och flyttade ihop. Vi började bråka en del och har haft det lite stormigt. (Ingen otrohet eller i närheten av det och inga stora svek, mest osäkerhet bara)

Han slutade vilja ha sex. Han har aldrig varit direkt avslappnad i sin sexualitet. Vi pratade inte om det, han började bara avvisa mig med diverse bortförklaringar. ?Haha sluta vi ska äta.? ?Vad gör du?? ?Men jag är trött lägg av? ?ska du alltid pilla!? Osv.... han tog initiativ kanske 1 gång /månad, tafatt men ändock. Varje gång han gjorde det fick jag ju ?passa på?! Sexet var okej liksom. Inte intimt direkt... lite stelt.

Efter några månader tog jag upp det. Försökte prata lugnt och sansat, vuxet, om hans minskade lust. Varpå han direkt känner sig påhoppad och skyller på mig. ?Vad fan gör du då som är så bra? ungefär... sen har vi väl haft sex typ 1-2 gånger/månad, ibland mer sällan.

Jag har försökt och vi har pratat om det. Jag har berättat hur ledsen jag blir när han avvisar mig jämt och sagt att snart orkar jag inte försöka ta mer initiativ för det tär på mig.

Han har lyssnat men inte ändrat sig.

För tre månader sen kände jag ?nu har jag ingen lust kvar ens? och slutade i princip att onanera. Ser inte honom som en sexuell varelse, och numer knappt mig själv som det heller.

Då, när jag slutade försöka, var han redo att prata om det. För han tyckte det var så sårande nu när han inte fick känna sig åtråvärd... han förstår att det är så som jag har fått känna hela tiden. Och säger förlåt. Och nu vill han att det ska bli ändring.

Jag känner fortfarande ingen lust. Han har inte tagit initativ direkt än, men han vill vara nära, kramas, pussas. Allt det som jag alltid gjorde, som han inte besvarat som jag önskat. Han säger ungefär ?jag vill ju iaf pussas och kramas men nu har du ju slutat med det? och jag försöker förklara att för mig räcker inte det. Det är ?allt eller inget? och nu har jag känt ett tag att jag inte har någon som helst fysisk lust kvar.

Tror ni att det kan väckas på nytt? Hur? Hur ska jag se honom sexuellt igen? Ska jag försöka lära honom finna sin lust? När min egen har försvunnit. Och kommer jag bara känna mig utnyttjad då?

Har ni erfarenhet av detta? Tilläggas ska också att jag har ingen lust alls, alltså jag tänker absolut inte på andra eller så heller. All lust är borta. I vanliga fall är jag mycket sexuell och hade velat ha sex 3-7 gånger i veckan. Nu vill jag knappt alls. Men känner ju att... jag vet att jag EGENTLIGEN vill, om och när jag fungerar som jag ska...

• Svar på tråden Han nekade mig hela tiden, nu har jag tröttnat..?
  • Smecker

Jag tror att det främst hänger på två saker:

- Vad känner du för honom, i grund och botten, egentligen?

- Har din lust pausats, eller har den försvunnit?

Det är det du behöver reda ut med dig själv först.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Urban)

Äter du p-piller?

Äter han benzo eller liknande?

Ni låter som barnungar, först skyllde du på honom när han inte ville, han gick i försvarsställning, nu vill han men inte du och nu är han återigen "the bad guy".

Sätt upp ett knull-schema och en ny sak som ni inte testat tillsammans tidigare, kanske blir det en hit, kanske ni bara kan garva åt det senare, sex behöver inte vara så jävla allvarligt.

• Anonym (Svar på tal)

Jojo, det duger nu när det är han som lider, men att du mått dåligt en längre tid är tydligen skit samma! Den där är ingen vits att slösa mer energi på. Livet är för kort!

• Anonym (TS)
    Anonym (Urban) skrev 2020-04-21 14:56:28 följande:

Äter du p-piller?

Äter han benzo eller liknande?

Ni låter som barnungar, först skyllde du på honom när han inte ville, han gick i försvarsställning, nu vill han men inte du och nu är han återigen "the bad guy".

Sätt upp ett knull-schema och en ny sak som ni inte testat tillsammans tidigare, kanske blir det en hit, kanske ni bara kan garva åt det senare, sex behöver inte vara så jävla allvarligt.

Ingen äter medicin eller annat, nej. Tack för förolämpningen. Jag skrev aldrig att jag ?skyllde? på honom. Jag försökte prata med honom. Du som är så gammal och vis borde förstå att man BÖR kommunicera med sin partner. Men det verkar ha gått dig förbi. Precis som det gjort med min kille tills nyligen. Troll..
  • Anonym (TS)
    Smecker skrev 2020-04-21 14:26:43 följande:

Jag tror att det främst hänger på två saker:

- Vad känner du för honom, i grund och botten, egentligen?

- Har din lust pausats, eller har den försvunnit?

Det är det du behöver reda ut med dig själv först.

Supersvåra frågor... 1 jag älskar honom som familj men trånar inte. Och om det beror på känslor eller för 2 angående lusten är så svårt för mig att reda ut. Blir inte klok på det.

2 vet jag inte, jag har aldrig förut tappat lusten i mer än 1-2 veckor kanske..
  • Anonym (TS)
    Anonym (Svar på tal) skrev 2020-04-21 15:30:57 följande:

Jojo, det duger nu när det är han som lider, men att du mått dåligt en längre tid är tydligen skit samma! Den där är ingen vits att slösa mer energi på. Livet är för kort!

Jaa... när han, efter allt, kom och sa ?jag känner mig inte lika älskar när du inte är fysisk och försöker med mig? kände jag bara.. vad i hela jävla what. Men vissa kanske måste uppleva saker själv för att kunna vara öppna för att ha empati? Eller är det jag som daltar nu..
  • Anonym (Ensam gift kvinna)

Samma här. Gnistan helt borta.

• Anonym (TS)
    Anonym (Ensam gift kvinna) skrev 2020-04-21 15:56:34 följande:

Samma här. Gnistan helt borta.

Så tråkigt... Har du också blivit avvisad av din man under en lång tid? Har du liknande situation?
  • Anonym (Ensam gift kvinna)
    Anonym (TS) skrev 2020-04-21 16:11:37 följande:

Så tråkigt... Har du också blivit avvisad av din man under en lång tid? Har du liknande situation?

Ja sedan 7 år tillbaka. Frustrerande
  • Anonym (TS)
    Anonym (Ensam gift kvinna) skrev 2020-04-21 16:57:18 följande:

Ja sedan 7 år tillbaka. Frustrerande

Herregud... hur har ni hanterat (icke hanterat) det? Funderar du på att lämna? Hur gammal är du? Kan du se varför det blivit så?
Svar på tråden Han nekade mig hela tiden, nu har jag tröttnat..?