• Positivakakan

Ser ni ett streck?

Ny här på fl men har slaviskt följt trådar om graviditeter. Fick ett MA när embryot var i v.7 och upptäcktes på ultraljud (när jag trodde jag var i v.13)

Medicinsk abort påbörjades men två månader senare slutade det med skrapning.

Min mens är beräknad om tre dagar (på fredag) men har sedan igår känt av mensvärk vilket jag aldrig gör annars om inte mensen kommer på stört förstås.

Tog ett testa tidigt clear blue imorse och vad säger ni? Ser ni ett streck?

• Svar på tråden Ser ni ett streck?
  • mamaps

Jag ser absolut ett streck och jag tycker att det ser starkare ut än det streck som alltid kommer på CB även om man inte är gravid så jag håller tummarna för att det blir starkare om ett par dagar. :)

• Positivakakan

Mamaps, man blir ju förvirrad av sig själv när man stirrat på det i några timmar. Mensvärken har fortsatt hela dagen men ingen blödning. Endast vita flytningar :) håller tummarna!

• Positivakakan
    Langdskidor skrev 2020-04-21 19:16:42 följande:

Ser ett streck i vänstra rutan och ett i högra! Håler tummarna!

Skönt att fler än jag ser, ska ta ett nytt på fredag när mensen är beräknad!
  • Positivakakan

Tog ett nytt test idag, mensen är beräknad imorgon. Fortfarande molvärk till och från.. ser ni strecket eller inbillar jag mig bara?
  • LillaJag06

Ser inget på det sista testet. Men den kanske inte är lika känslig. Känner du dig gravid?

• Positivakakan
    LillaJag06 skrev 2020-04-23 08:34:27 följande:

Ser inget på det sista testet. Men den kanske inte är lika känslig. Känner du dig gravid?

Nej jag såg nu att bilden var jättedålig. Syns bättre i verkligheten men så är det ju alltid när det är så pass tidigt. Överkänslig, extremt trött, och mensvärk är väl dom känningarna jag har :) har aldrig mensvärk om inte mensen kommer på en gång och detta är dag 4 med mensvärk så det är väl det som ?övertygar? mig mest!
Svar på tråden Ser ni ett streck?