• Anonym (Orgasm)

Hur gör du för att komma kvinna?

Hur gör du för att komma

Förklara nedanför

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gör du för att komma kvinna?
  • Anonym (...)

Spänner benen, kanske kniper inåt lite. 

• Oerhörd

Kniper inåt om något, av alternativen, men kanske oftare att jag spänner olika muskler. Kniper gör jag mer för att det är skönt och tar mig närmare, när jag är väldigt nära kommer jag fort om jag spänner fler muskler. Kommer iofs fort om jag försöker slappna av också, men då blir det inte lika intensivt.

• Anonym (40+)

Stimulerar klitoris med fingrar eller vibrator samtidigt som jag blir knullad vaginalt eller analt. Det tycker jag är det absolut skönaste, kommer oftast flertalet ggr under tiden

• Anonym (40+)
    Anonym (Orgasm) skrev 2020-04-19 22:50:54 följande:

Hur gör du för att komma

Förklara nedanför

Klitorisstimulans på ett eller annat sätt borde vara med som alternativ, det är ett väldigt vanligt sätt att komma på
  • Grossglanz

Att komma via klitoristimulans fattar ju till å med jag

• Anonym (Orgasm)

Fattar att de flesta såklart också penetrerar el stimulerar klitoris utöver detta haha frågan var mer om du gör något utöver detta

• Anonym (40+)
    Anonym (Orgasm) skrev 2020-04-20 18:46:28 följande:

Fattar att de flesta såklart också penetrerar el stimulerar klitoris utöver detta haha frågan var mer om du gör något utöver detta

Det var ju inte jättetydligt :)
  • Anonym (inte kärnfysik)

Klitoristimulans (jag) och min g-punkt stimuleras (han).

Kniper gör man bara för mannens skull i så fall, det har inte ett dugg med min orgasm att göra.

• Anonym (Orgasm)
    Anonym (inte kärnfysik) skrev 2020-04-20 20:09:57 följande:

Klitoristimulans (jag) och min g-punkt stimuleras (han).

Kniper gör man bara för mannens skull i så fall, det har inte ett dugg med min orgasm att göra.

?Man? du menar ?du? vissa kniper ju för egen skull se Ovan
  • Anonym (Swing for fun)

En kombination av att jobba med muskler i bäckebotten, andas och att var närvarande i kroppen och upplevelsen. I knoppen finns tankar och fantasier men i kroppen bor sanningen. Bra sex handlar om att hålla rummet åt varandra så man vågar släppa taget och ge sig hän.

Svar på tråden Hur gör du för att komma kvinna?