Hur gör du för att komma kvinna?
Hur gör du för att komma
Förklara nedanför
Hur gör du för att komma
Förklara nedanför
Spänner benen, kanske kniper inåt lite.
Kniper inåt om något, av alternativen, men kanske oftare att jag spänner olika muskler. Kniper gör jag mer för att det är skönt och tar mig närmare, när jag är väldigt nära kommer jag fort om jag spänner fler muskler. Kommer iofs fort om jag försöker slappna av också, men då blir det inte lika intensivt.
Stimulerar klitoris med fingrar eller vibrator samtidigt som jag blir knullad vaginalt eller analt. Det tycker jag är det absolut skönaste, kommer oftast flertalet ggr under tiden
Hur gör du för att komma
Förklara nedanför
Att komma via klitoristimulans fattar ju till å med jag
Fattar att de flesta såklart också penetrerar el stimulerar klitoris utöver detta haha frågan var mer om du gör något utöver detta
Fattar att de flesta såklart också penetrerar el stimulerar klitoris utöver detta haha frågan var mer om du gör något utöver detta
Klitoristimulans (jag) och min g-punkt stimuleras (han).
Kniper gör man bara för mannens skull i så fall, det har inte ett dugg med min orgasm att göra.
Klitoristimulans (jag) och min g-punkt stimuleras (han).
Kniper gör man bara för mannens skull i så fall, det har inte ett dugg med min orgasm att göra.
En kombination av att jobba med muskler i bäckebotten, andas och att var närvarande i kroppen och upplevelsen. I knoppen finns tankar och fantasier men i kroppen bor sanningen. Bra sex handlar om att hålla rummet åt varandra så man vågar släppa taget och ge sig hän.