Trött på att behöva komma först
Som titeln lyder. Min kille får mig alltid att komma en eller flera gånger innan han själv kommer. Dels för ståendet men främst för att han blir så trött och somnar nästan direkt efter han kommit. Jag tycker om vårt sexliv men tycker detta är lite jobbigt. För istället för att få njuta och slappna av efter min orgasm och somna, så får jag liksom inte vila i den där känslan utan jobba direkt för att få han att komma. När han gjort detta och somnar skönt helt avslappnad så är min avslappning som bortblåst. Känner mig ofta snarare stressad. Hur fasen löser man det? Han blir dessutom ?sämre? i sängen efter han kommit, alt. Att jag känner att han inte är kåt längre och därför blir mindre kåt själv de gånger han försökt tex slicka mig efter han kommit. Det har inte varit någon succé därför. Känns som han får sämre känsla för takt osv för att han är trött. Tips? Någon som känner igen sig?
Ibland så går han ner på mig tex utan att förvänta sig något tillbaka, vilket är superskönt och mysigt, men jag vill ju att vi ska kunna få somna skönt avslappnade tillsammans!