• Anonym (...)

Är man bi...?

Är man bi om man som tjej kan tänka sig att hångla med en annan tjej men inte kunna ha sex med en annan tjej och inte tänder på tjejer?

Alltså jag vet att man självklart är bi om man kan tänka sig att ha sex med annan tjej men är man det om man kan tänka sig hångla med annan tjej?

• Svar på tråden Är man bi...?
  • Anonym (-)

Vad menar du med att du "kan tänka dig" att hångla med en tjej. Tycker du att det är hett eller menar du bara att du inte direkt äcklas av det?

• Anonym (...)
    Anonym (-) skrev 2020-04-05 14:47:35 följande:

Vad menar du med att du "kan tänka dig" att hångla med en tjej. Tycker du att det är hett eller menar du bara att du inte direkt äcklas av det?

Menar att jag inte äcklas av det. Men Tycker inte att det är hett heller.
  • Anonym (-)
    Anonym (...) skrev 2020-04-05 14:56:12 följande:
    Menar att jag inte äcklas av det. Men Tycker inte att det är hett heller.

Om du inte alls tänder på tjejer skulle jag inte kalla dig "bi".
  • Anonym (QT89)

Du behöver inte vara bi bara för att du gillar o hånglar med dom. Det finns även en annan kategori. Experimentellt bi. Asså du är hetro men tänder på girlongirl action men inte vill bli ihop med dom.

Jag ser mig som experimentellt bi. Inget emot att bli avsugen av killar men skulle aldrig kyssa. Mysa eller liknande.

• Anonym (Hm)

Varför skulle du hångla med en annan tjej om du inte täbde på det ..är det mer som en fylle fjortisgrej så är du säkerligen inte bi o som att du inte tänder på det viset heller..

Att vara bi innebär att du attraheras av båda könen

• Perjonsson

Tyvärr är det idiotiskt att klassningarna är så grova.

Att vara bi kan tex vara att du kan älska/bo ihop/gifta dej med en tjej men vissa anser att du är bi även om du är nyfiken på att låta dej smekas av en tjej.

Därför är det så fel och du ska inte ens fundera på vad du ska ha för titel.

Är du nyfiken på att vara med en tjej så ska du bara kasta dej in och prova det en gång/massa gånger. När du sen har praktiserat detta länge och du har lärt dej mer om vad du gillar och vad som ska fortsätta i framtiden kommer din titel komma av sig själv.

Svar på tråden Är man bi...?