• Anonym (efter)

Snabb och effektiv orgasm eller jobba för en kraftigare orgasm?

Vad föredrar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snabb och effektiv orgasm eller jobba för en kraftigare orgasm?
  • Anonym (fler alternativ tack)

Som man vill jag jobba för att kvinnan jag ligger med skall få en kraftigare orgasm. Var hittar jag det alternativet?

• Zoegazz

Oj, visste inte orgasmen påverkades av hur man ?jobbar?. Min erfarenhet är att det är olika från gång till gång, oberoende av hur jag själv gör. Kanske kåtheten påverkar styrkan något.

• Anonym (Erfarenhet)

Jag vill ha variation.

Sen känner jag min kropp och vet att den inte fungerar som du föreslår. Min orgasm är kopplad till min kåthet, inte hur länge jag håller på. Min kåthet dör ganska snabbt om min kropp hanteras som en maskin och inte som en kropp min partner är kåt på.

• Anonym (Satisfire)

Alternativet jobbar länge för att ge henne flera kraftiga orgasmer fanns inte med så jag kunde inte rösta

• Anonym (Nn)

Är kvinna, vill ha orgasm punkt. Tyvärr är de män som velat ?jobba för en kraftigare orgasm? helt ute och cyklar när det gäller mig. De har haft helt egna idéer om hur det ska gå till (typ leka vibrator) och inte alls varit mottagliga för instruktioner, och då händer inget alls utom att det blir obehagligt. Och då är det ändå inga konstigheter jag behöver, bara hyggligt rätt rytm och tryck på rätta ställena -g-punkt och klitoris. Om han fixar det kommer jag i regel mycket kraftigare än på egen hand, och ganska snabbt från att rätt beröring startar.

• Anonym (Satisfire)
    Anonym (Nn) skrev 2020-04-06 02:11:52 följande:

Är kvinna, vill ha orgasm punkt. Tyvärr är de män som velat ?jobba för en kraftigare orgasm? helt ute och cyklar när det gäller mig. De har haft helt egna idéer om hur det ska gå till (typ leka vibrator) och inte alls varit mottagliga för instruktioner, och då händer inget alls utom att det blir obehagligt. Och då är det ändå inga konstigheter jag behöver, bara hyggligt rätt rytm och tryck på rätta ställena -g-punkt och klitoris. Om han fixar det kommer jag i regel mycket kraftigare än på egen hand, och ganska snabbt från att rätt beröring startar.

Kommunikation och lyhördhet är A och O, tids nog så lär han sig eller du hittar någon som fattat galoppen. För du talar väl om vad du gillar?
Svar på tråden Snabb och effektiv orgasm eller jobba för en kraftigare orgasm?