• Anonym (BadWife)

Tog in en 3:e

Min man och jag har sedan flera år pratat om att experimentera lite i vårt sexliv. Länge pratade vi om att ta in en tredje partner då vi båda fantiserat om just trekanter. Mest på skoj men inte utan ett visst mått av allvar. En av min mans fantasier var också att titta på när jag hade sex med en annat man. Eftersom jag själv hade fantiserat om andra män så erbjöd jag min man att om det verkligen var det han ville så kunde vi börja med att jag och en annat man hade oralsex. Dessutom kunde det vara ett mindre steg mot en regelrätt trekant. Det landade i alla fall i att jag och min man via BC fick tag i en reko och proper man några år äldre än mig och vi bestämde träff på ett hotell i en annat stad där ingen känner igen oss. För att skippa detaljerna så blev det så att efter några glas i baren så hamnade vi på vårt hotellrum där jag dels blev gudomligt slickad till orgasm på sängen och dels gav den här mannen oralsex i en fåtölj tills han kom i min mun. Allt framför ögonen på min man. Till saken hör också att den här mannen var väldigt... Välutrustad och i bra form om man säger så. Jag är egentligen inte en person som tycker att detta är så viktiga attribut, men där och då var det väldigt väldigt upphetsande och jag tror att jag njöt lika mycket som den här mannen och min egen man. Min man var hursomhelst jättenöjd och jag och min man hade underbart sex när mannen i fråga hade gått och allt var frid och fröjd. Problemet är nu att jag inte kan sluta tänka på den här tredje mannen. Min man känner att vi skall fortsätta utforska med andra medan jag inte kan glömma mannen från hotellet. Bara tanken på att få ha honom i min mun igen eller känna hans tunga i mig får mig att bli galen. Jag har inte berättat för min man om mina tankar då jag är rädd för hur han ska reagera. Frågan är nu om jag ska ta upp det med honom. Kommer han bli sårad eller kan det tom vara så att vi kan träffa den här mannen igen?

Någon som har varit med om något liknande?

• Svar på tråden Tog in en 3:e
  • Anonym (Man)

Vår första extraman han inte långt på väg hem innan min fru smsade o tackade för besöket och skrev att hon hoppades på att han ville hälsa på igen.

• villhatrekant
    Anonym (BadWife) skrev 2020-03-30 16:49:51 följande:

Min man och jag har sedan flera år pratat om att experimentera lite i vårt sexliv. Länge pratade vi om att ta in en tredje partner då vi båda fantiserat om just trekanter. Mest på skoj men inte utan ett visst mått av allvar. En av min mans fantasier var också att titta på när jag hade sex med en annat man. Eftersom jag själv hade fantiserat om andra män så erbjöd jag min man att om det verkligen var det han ville så kunde vi börja med att jag och en annat man hade oralsex. Dessutom kunde det vara ett mindre steg mot en regelrätt trekant. Det landade i alla fall i att jag och min man via BC fick tag i en reko och proper man några år äldre än mig och vi bestämde träff på ett hotell i en annat stad där ingen känner igen oss. För att skippa detaljerna så blev det så att efter några glas i baren så hamnade vi på vårt hotellrum där jag dels blev gudomligt slickad till orgasm på sängen och dels gav den här mannen oralsex i en fåtölj tills han kom i min mun. Allt framför ögonen på min man. Till saken hör också att den här mannen var väldigt... Välutrustad och i bra form om man säger så. Jag är egentligen inte en person som tycker att detta är så viktiga attribut, men där och då var det väldigt väldigt upphetsande och jag tror att jag njöt lika mycket som den här mannen och min egen man. Min man var hursomhelst jättenöjd och jag och min man hade underbart sex när mannen i fråga hade gått och allt var frid och fröjd. Problemet är nu att jag inte kan sluta tänka på den här tredje mannen. Min man känner att vi skall fortsätta utforska med andra medan jag inte kan glömma mannen från hotellet. Bara tanken på att få ha honom i min mun igen eller känna hans tunga i mig får mig att bli galen. Jag har inte berättat för min man om mina tankar då jag är rädd för hur han ska reagera. Frågan är nu om jag ska ta upp det med honom. Kommer han bli sårad eller kan det tom vara så att vi kan träffa den här mannen igen?

Någon som har varit med om något liknande?

Så länge du inte håller på att utveckla känslor för honom är det väl inget problem att du säger som det är till din man? Ni var ju båda nöjda och du vill gärna träffa honom igen, att han var välutrustad är väl inget problem i sig, eller?
    Jag avundas din man faktiskt...
  • Tecum

Det låter som att du redan håller på att få känslor för honom. Det är problemet med trekanter och partnerbyte, i synnerhet kvinnor har lätt att få känslor för den de har sex med.

• Liwslust

Känn dig inte dum. Din man kommer säkerligen inte ha något emot att du föreslår samme man igen. Jag känner igen mig i att vilja ha en extraman som man connectat med sexuellt...vid fler än ett tillfälle. Det är ju tryggare och gör att man längtar efter något som är bra istället för att behöva ?lära känna? en ny igen. Även om det bara är en extraman så behöver kemi finnas för bra sex. Skäms inte för det! Så länge du älskar din man och ni har bra sex fortsatt ni två så är detta en underbart häftig krydda. Lycka till!

Läs gärna min lustblogg "Liws lust" - www.liwslust.se
  • Openmindedfast

Jag har upplevt en liknande situation med min sambo då vi tog in en extra man. Hon var dock väldigt rak och tydlig efteråt, att det fanns en speciell laddning där mellan henne och den andre mannen. Jag är själv välutrustad men denne man har några cm till, vilket hon fullkomligt fastnade vid. Förstår dig absolut, din längtan av känna honom i munnen igen mm. Sen måste man våga och inte vara naiv i att känslor både finns, kan etableras och växa, men är man trygg i sin relation och vet vad man vill så är också öppenhet viktig. Du bör tala med din man om alla dina tankar, känslor kring denna upplevelse och hur du ser en fortsättning, det är ett utav de viktigaste råd jag kan ge dig.

• Anonym (Så sexigt!)

Föreslå en kvinna extra för honom först om han vill, det är väl inga problem att du blev kåt av honom, tvärtom! Om det däremot är känslor så ska du nog hålla dig ifrån honom.

Var ärlig mot din man, annars kan ni lika gärna lägga ner såväl häftigt sex som kanske förhållandet.

Svar på tråden Tog in en 3:e