Tog in en 3:e
Min man och jag har sedan flera år pratat om att experimentera lite i vårt sexliv. Länge pratade vi om att ta in en tredje partner då vi båda fantiserat om just trekanter. Mest på skoj men inte utan ett visst mått av allvar. En av min mans fantasier var också att titta på när jag hade sex med en annat man. Eftersom jag själv hade fantiserat om andra män så erbjöd jag min man att om det verkligen var det han ville så kunde vi börja med att jag och en annat man hade oralsex. Dessutom kunde det vara ett mindre steg mot en regelrätt trekant. Det landade i alla fall i att jag och min man via BC fick tag i en reko och proper man några år äldre än mig och vi bestämde träff på ett hotell i en annat stad där ingen känner igen oss. För att skippa detaljerna så blev det så att efter några glas i baren så hamnade vi på vårt hotellrum där jag dels blev gudomligt slickad till orgasm på sängen och dels gav den här mannen oralsex i en fåtölj tills han kom i min mun. Allt framför ögonen på min man. Till saken hör också att den här mannen var väldigt... Välutrustad och i bra form om man säger så. Jag är egentligen inte en person som tycker att detta är så viktiga attribut, men där och då var det väldigt väldigt upphetsande och jag tror att jag njöt lika mycket som den här mannen och min egen man. Min man var hursomhelst jättenöjd och jag och min man hade underbart sex när mannen i fråga hade gått och allt var frid och fröjd. Problemet är nu att jag inte kan sluta tänka på den här tredje mannen. Min man känner att vi skall fortsätta utforska med andra medan jag inte kan glömma mannen från hotellet. Bara tanken på att få ha honom i min mun igen eller känna hans tunga i mig får mig att bli galen. Jag har inte berättat för min man om mina tankar då jag är rädd för hur han ska reagera. Frågan är nu om jag ska ta upp det med honom. Kommer han bli sårad eller kan det tom vara så att vi kan träffa den här mannen igen?
Någon som har varit med om något liknande?