Skriver du till män du är intresserad av?

Ja jag chattar med en del män på Body Contackt
Ibland. Men hände sällan att jag blev intresserad av någon.
Är nu gift med en man jag skrev först till.
( På Facebook )
Ibland. Men hände sällan att jag blev intresserad av någon.
Är nu gift med en man jag skrev först till.
( På Facebook )
Hur funkar det? Alltså träffa ngn på Facebook? Letar man upp ngn snygging som man bara skriver till?
Nej.
Jag såg en snygging på ett jobbevent , sen skrev till honom på Facebook. ;)
Aha så ni hade hälsat innan alltså?
Ja, men jag skriver alltid i ett annat ärende. Mitt intresse blir mindre uppenbart då.
Ja. Men sa typ hej.
Så det var ingen jag kände.
Det var massa folk.
Så det kan funka även om ni inte säger hej innan.
Jag har aldrig tagit första kontakt varken här eller på BC. Det ramlar in en massa ändå. Svårt att hinna med :)
Så du sökte upp hans namn då och skrev?
Jag gjorde det en gång. Inte på en dejtingsida utan via ett diskussionsforum. Han verkade så himla trevlig och gav mig stöttning med mina problem. Så vi diskuterade mina problem fram och tillbaks i flera veckor. Gud vad jag gillade honom, snygg på bild också, och så himla förstående.
Blev helt betuttad i honom. Fast sedan kom jag på att jag inte visste ett smack om honom egentligen, vi hade bara diskuterat mina problem fram och tillbaks i flera veckor, och genom detta hade jag blivit kär i honom. Så jag började fråga lite försiktigt om honom istället för att prata om mig själv. Visade sig att han var gift, lycklig, hade familj osv. Detta redan innan vi hade flirtat ens, bara pratat om mina problem. Så jag kunde liksom inte bli sur på honom heller.
Sedan dess skriver jag inte till män längre.
Jag gjorde det en gång. Inte på en dejtingsida utan via ett diskussionsforum. Han verkade så himla trevlig och gav mig stöttning med mina problem. Så vi diskuterade mina problem fram och tillbaks i flera veckor. Gud vad jag gillade honom, snygg på bild också, och så himla förstående.