Otroligt deppig, ruvardag 8 efter FET
Gjorde ett lyckat IVF 2017 på första försöket som resulterade i en son, fick tillbaka 4 till frysen. Ville nu påbörja syskonförsök och har gjort den första återföringen av fryst embryo i ostimulerad cykel 11/3, en blastocyst. Är alltså på ruvardag 8. Inte känt något överhuvudtaget, och ännu mindre nu. Kunde ändå känna minimalt "mensvärk" daarna efter men nu är det som bortblåst. Rjuvtestade på dag 3, neg såklart, även dag 6 och nu idag. Mega negativt. Förra gången testade jag 4 dagar innan den aktuella test dagen och fick ett eätt starkt streck.
Har testdag 22/3.
Vi har varit så otroligt säkra på att detta absolut kommer ta sig direkt eftersim det tog sig på första försöket sist.varken jag eller min sambo är det ngt fel på, har bara helt enkelt inte lyckats bli gravida på egen hand..
Nu är jag 110% säker på att det ej blivit något och jag är helt förstörd. Jag VET att det inte lyckats, känslan säger bara det.
Vi har ju även fått privatfinansiera detta så det känns ju ännu värre när man fått betala flera tusen för ngt som ej lyckas..
Vet att många kommer säga att det kan vara för tidigt att testa redan nu, men jag kan på riktigt säga med 100% säkerhet att jag inte är gravid.
Hur tar man sig vidare från det här, är helt matt :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-18 22:21
Skrev fel datum på återföringen, 10/3 ska det vara.