Lite deppig..:(
Hej!
Jag har aldrig skrivit här förut. Men nu behöver jag bara höra peppiga historier tror jag som kan ge mig hopp. Jag är så trött mentalt.
Jag har varit gravid spontant 2 gånger, gick till v 13 och det blev MA.. Sen blev jag gravid igen med tvillingar. Men fick ondare och ondare och tillslut i v 10 så såg vi att båda satt i äggledaren. Akut operation.
Sen blev det IVF, startade oktober 2019. Först blev jag något överstimulerad efter äggplock och blev sjuk och kunde inte återföra. Men 3 blastisar fick vi till frysen! 1:a återföringen stimulerad cykel negativt... och nu har jag 2a blastisen som inte heller verka ta sig. Igår på ruvardag 7/8 så var det blankt. Fa-an då.
Hör om alla här som plussar dag 5-6 med blastisar.. Hoppet känns lågt och jag är bara så ledsen. Prutt!! Och imorgon blir jag 33 år. Har alltid trott att jag kommer ha minst 2 barn vid denna ålder. Den 3e blastisen klarade inte upptiningen, så den jag ruvar på är den sista kvar på omgång 1. Men det känns som sagt kört. Borde visat något nu tycker jag... Som sagt - behöver bara stöd och nåt peppande ord om någon har nåt?