Anonym (avvisad) skrev 2020-03-12 16:09:33 följande:
Nej han är bara trött efter jobba helt enkelt. Han går upp 05.00 och kommer hem 16.00
Ok, det låter ju faktiskt rätt tufft... så det kan nog ändå stämma att det faktiskt bara ÄR trötthet... samtidigt kan jag inte låta bli att undra vad det är som gör att han blir trött nu, när han inte har blivit det tidigare? Om arbetstiderna varit de samma hela tiden, menar jag.
Anonym (avvisad) skrev 2020-03-12 16:09:33 följande:
Det jag blir irriterad på är att han ger signaler på att han vill ligga. Han kan som sagt smekas, ta på en osv som gör mig mer intresserad men sen när jag bjuder till så nekar han oftast. Det gör mig frustrerad och förvirrad över vad han vill igentligen. Det gör att jag tappar lusten till slut att försöka förföra.
Fast kan det inte vara så att han egentligen vill, men att han faktiskt ÄR för trött? Att han är lite småkåt, men att han sen inte orkar fullfölja? Jag fattar hur sinnessjukt frustrerande det måste kännas, men samtidigt är det ju positivt att hans lust för dig ändå inte har förändrats, eller hur? Det hade ju varit betydligt värre om han bara var helt avvisande och kall... kanske inte lika
frustrerande just, men betydligt
värre. Är du med på hur jag tänker? Kanske ska du bara satsa på att hångla lite emellanåt, och liksom inte förvänta dig nåt mer, utan bara låta det hända NÄR han faktiskt vill? För som sagt, han vill ibland (en gång i veckan) i alla fall?