Romantiska killar/män, finns ni?
Som titeln lyder! Finns ni som tycker om att mysa utan att alltid tillslut ta på bröst och rumpa/ att det alltid ska leda till något annat. Ni som gillar att uppvakta och bli uppvaktade samt tar initiativ till att hitta på saker tillsammans och funderar någon gång i veckan över hur ni kan uppvakta, överraska eller hitta på med er partner nästa gång? Ni som kysser långsamt och sensuellt istället för att kyssa ?häftigt? och tafsa. Ni som dagdrömmer om framtiden, resor, hus och barn med mera. Att ha en fru och att vara någons man. Ni som skulle tycka om att packa en picknickkorg tillsammans eller som överraskning för en av parterna, klä upp sig lite, klänning och skjorta, och sätta sig på en vacker plats.
Undrar åt en kompis dvs mig själv :)
Menar inte egentligen specifikt klassisk romantik utan romantik över huvud taget. Stort som smått. Vet inte om jag haft otur men det känns som många män inte är intresserade av detta över huvud taget. Jag tycker uppvaktning/romantik är lika viktigt som sex i ett förhållande, nästan mer viktigt. Dvs att båda turas om att uppvakta, man som kvinna. Iallafall någon gång varannan månad minst. Känns som män generellt tycker att funkar inte sexlivet så är förhållandet dödsdömt, men romantik existerar inte i deras huvuden. De är duktiga i början, sen när man är tillsammans och har sex regelbundet rinner det direkt ut i sanden. Sen undrar de varför man tillslut inte har sexlust längre eftersom man hade så mycket i början.... ja undra varför....
Behöver inte vara storslaget alls. En passionerad kyss. Blommor. Massage. Köpa favoritgodiset en tisdag bara för att. Bjuda på bio. Framförallt ta initiativ till att hitta på saker tillsammans som inte är att kolla på film eller ha sex. Kunna fråga om man ska ta med en termos choklad ut i skogen på lördag eller vad som helst... dvs att ta initiativ! Så jäkla trött på att ge och ge men aldrig få någonting tillbaka.
Såpass att jag inte ens vill ha sex längre.