Är det för tidigt att fråga om han vill äta middag med mig?
Hej!
Jag vet inte om detta är rätt forum att posta detta, men hittade inte någon annanstans som passar bättre.
Lite bakgrund om mig. 25 årig kvinna, men känner mig inte vuxen alls, känner mig fortfarande vilse i livet. Har haft förhållanden innan, men vet fortfarande inte hur man flörtar haha. Hur jag har lyckats hamna i förhållanden är än ett mysterium för mig haha. Nu till min fråga!
Det finns en söt kille som går i samma universitet som mig! Vi har ätit lunch tillsammans en gång, men det var rätt naturligt, alltså att vi såg varandra spontan i skolan och hade lunch tillsammans.
Nu är det helg, och jag vill försöka vara mer modig än annars! Jag vill fråga honom ifall han vill äta middag med mig, och jag vet att jag gör en sådan liten sak till världens största problem haha.
Anledningen till varför jag tvekar är för att vi egentligen bara har känt vandra i några dagar, mindre än en vecka. Jag kanske borde vänta i alla fall en vecka till? Eller skall jag bara köra på? Men tänk om mitt "för framåt" skrämmer iväg honom?
Jag får sådana tankar! Vad tycker ni? Jag skulle gärna vilja höra era tankar, kanske få en rumpspark eller så, eller smällare i baken, så att jag inte fegar ur haha. Jag vet att detta bara är en liten Crush/känner mig lite betuttad, men det är kul att känna så! Han är så söt??
Är det för tidigt att fråga ifall han vill äta middag med mig?