Sjukskriven v 17...fler?
Hej,
Nu har jag varit sjukskriven några veckor för huvudvärk varje dag, orkeslös och även ont i magen då och då.
Tråkigt men jag orkar samtidigt inte göra något....
Några fler i liknande situation?
Hej,
Nu har jag varit sjukskriven några veckor för huvudvärk varje dag, orkeslös och även ont i magen då och då.
Tråkigt men jag orkar samtidigt inte göra något....
Några fler i liknande situation?
Har varit sjukskriven i 2 veckor och är det till den 1/4 men pga foglossning i nedre delen av ryggen och höfterna. Har ett jobb jag mest står och går i. 18 trappor upp för att gå och kissa eller äta. Blev ohållbart
Har varit sjukskriven i 2 veckor och är det till den 1/4 men pga foglossning i nedre delen av ryggen och höfterna. Har ett jobb jag mest står och går i. 18 trappor upp för att gå och kissa eller äta. Blev ohållbart
Jobbar i butik men allt där är att göra. Står o går hela dagen.
Går in i v19 på tisdag. Denna foglossning började i v15
Jobbar i butik men allt där är att göra. Står o går hela dagen.
Går in i v19 på tisdag. Denna foglossning började i v15
Peppar, peppar, så har allt gått relativt bra för mig än så länge. Är också i vecka 17. Hormonerna är det jag fått kämpa mest med... mycket oro och nedstämdhet. Hade rejält med huvudvärk idag, men den gick över.
Hoppas du kommer må bättre snart!