• lilla nallen puh

Vilket problem tycker du det är viktigtast för regeringen att lösa 2020

Tidningarna skriver mycket om klimatet, och bostadskrisen, och att det går dåligt för affärerna, och lite mer om klimatet... men inte mycket om brottsvågor och hur det börjar pratas om medborgargarden i delar av Sverige.
    Vad är viktigast för vår regering att fokusera på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket problem tycker du det är viktigtast för regeringen att lösa 2020
  • Anonym (***)
    lilla nallen puh skrev 2020-02-20 17:10:33 följande:

Tidningarna skriver mycket om klimatet, och bostadskrisen, och att det går dåligt för affärerna, och lite mer om klimatet... men inte mycket om brottsvågor och hur det börjar pratas om medborgargarden i delar av Sverige.
    Vad är viktigast för vår regering att fokusera på?

Jag har lärt i trådarna om SAS att högern/nationalisterna har satt klimatfrågan i topp nu, så snart kommer nog klimatet att dominera nyheterna totalt.

Ska bli kul att se om klimatvurmarna inom högern dyker upp här...
  • Persbrandtkola
    Anonym (***) skrev 2020-02-20 17:26:35 följande:
    Jag har lärt i trådarna om SAS att högern/nationalisterna har satt klimatfrågan i topp nu, så snart kommer nog klimatet att dominera nyheterna totalt.

Ska bli kul att se om klimatvurmarna inom högern dyker upp här...
    Det är inte många som har gått ut med sin politiska ståndpunkt i "SAS-tråden". Men det är många som snackar om att det bara är nationalister/högern/extremister som motsäger sig reklamen, vilket är fel. Du får gärna komma med källa som stärker ditt uttalande. Däremot finns det en som tar ställning politiskt och skyltar med det i den tråden, dock vill han inte erkänna.
    SAS älskar nötter
  • Anonym (***)
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:34:57 följande:
    Det är inte många som har gått ut med sin politiska ståndpunkt i "SAS-tråden". Men det är många som snackar om att det bara är nationalister/högern/extremister som motsäger sig reklamen, vilket är fel. Du får gärna komma med källa som stärker ditt uttalande. Däremot finns det en som tar ställning politiskt och skyltar med det i den tråden, dock vill han inte erkänna.
    Ska jag lämna en källa till mina åsikter? Nej, du, jag tror jag passar på den...
  • Anonym (***)
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:34:57 följande:
    Nej, folk behöver inte berätta vad de röstar på, det lyser igenom ändå. Kränkheten, offerkoftan, bristande läsförståelse, bristande hörförståelse, faktaresistensen...Ja, vad kan de rösta på? Ett tips: kan det vara partiet som kallar sig Sverjevänner och blir kränkta varje gång någon säger något illa om Sverige, fast de själva verkar hata allt som finns i Sverige?
  • Anonym (Wtf)

Hade kunnat vara en intressant tråd men när man ser att det bara finns 2 svarsalternativ samt vilka de är så framgår det att Ts inte är intresserad av en seriös debatt.

• Persbrandtkola
    Anonym (***) skrev 2020-02-20 17:38:44 följande:
    Ska jag lämna en källa till mina åsikter? Nej, du, jag tror jag passar på den...
    Hmm, det är inte bara dina åsikter, du måste få det någonstans ifrån också, när du gör ett sådant uttalande. Vart är alla som skyltar med att de är nationalister/höger i den tråden? 
    SAS älskar nötter
  • Anonym (***)
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:48:32 följande:
    Hmm, det är inte bara dina åsikter, du måste få det någonstans ifrån också, när du gör ett sådant uttalande. Vart är alla som skyltar med att de är nationalister/höger i den tråden? 
    Läs tråden själv och dra dina egna slutsatser. Jag har dragit mina.
  • Persbrandtkola
    Anonym (***) skrev 2020-02-20 17:42:35 följande:
    Nej, folk behöver inte berätta vad de röstar på, det lyser igenom ändå. Kränkheten, offerkoftan, bristande läsförståelse, bristande hörförståelse, faktaresistensen...Ja, vad kan de rösta på? Ett tips: kan det vara partiet som kallar sig Sverjevänner och blir kränkta varje gång någon säger något illa om Sverige, fast de själva verkar hata allt som finns i Sverige?
    Nu får du utveckla, vilka är kränkta, offerkofta, bristande läsförståelse, bristande hörförståelse, faktaresistenta i den tråden? 
    SAS älskar nötter
  • Persbrandtkola
    Anonym (***) skrev 2020-02-20 17:50:48 följande:
    Läs tråden själv och dra dina egna slutsatser. Jag har dragit mina.
    Jag som skapade tråden... Dock ljuger du, eftersom att du kan inte hänvisa till något, eftersom att det du påstår inte finns...
    SAS älskar nötter
  • Anonym (***)
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 17:52:35 följande:
    Jag som skapade tråden... Dock ljuger du, eftersom att du kan inte hänvisa till något, eftersom att det du påstår inte finns...
    Så du har dubbla inloggningar? Ja, där ser man...
Svar på tråden Vilket problem tycker du det är viktigtast för regeringen att lösa 2020