• Koncentration

Vad är det för schampoo eller balsam som luktar gott på män?

Hej!

Jag påträffar ibland främlingar som luktar trevligt. Det luktar inte alls som parfym och jag vet inte om jag är intresserad av parfym för att jag har förstått att de som är allergiska.

Men det luktar som sagt inte som att det är parfym utan snarare någon typ av hygeinprodukt så som schampoo eller balsam kanske det är.

Jag gillar inte använda för mycket kemikaliska saker. Känns inte alls trevligt för miljön elle rpå en själv. Så vad är det jag kan köpa som man inte får dålig samvete för miljön och inte heller oroa sig att man tagit på sig något hemsk kemikalisk på sin kropp.

Jag vill helt enkelt lukta trevligt, fräsch och gott.

Tack för svar!

• Svar på tråden Vad är det för schampoo eller balsam som luktar gott på män?
  • Aniiee

Det är förmodligen axe eller dubbeldusch eller nåt....

I have a growing lack of disgust for you
  • Koncentration
    Aniiee skrev 2020-02-20 18:32:24 följande:

Det är förmodligen axe eller dubbeldusch eller nåt....

Pappa2006 skrev 2020-02-20 18:48:58 följande:
    Det här luktar gott, både på kvinnor och män.
    OJ! Jag glömde visst att säga att jag är en man. Så manlig good doft som kommer ifrån schampoo eller balsam. Jag tror i alla fall att lukten kommer ifrån håret. Det känns så :)

Jag tror inte det är Axe. Luktar i alla fall inte parfym aktigt. Dubbeldusch?

Den där produkten. Vad är det för någonting exakt? Vart köper man den och framförallt är den väldigt kemikaliskt?

Varar lukten länge?

• Pappa2006

Det är finskt tjärschampoo. Jag köper mitt i Finland, men jag har sett det i Sverige också. Doftar tjära när man använder det, men sedan avtar doften när håret torkar. Verkligen bra för hårbottnen och håret.

• Trent
    Koncentration skrev 2020-02-20 21:31:01 följande:

OJ! Jag glömde visst att säga att jag är en man. Så manlig good doft som kommer ifrån schampoo eller balsam. Jag tror i alla fall att lukten kommer ifrån håret. Det känns så :)

Jag tror inte det är Axe. Luktar i alla fall inte parfym aktigt. Dubbeldusch?

Den där produkten. Vad är det för någonting exakt? Vart köper man den och framförallt är den väldigt kemikaliskt?

Varar lukten länge?

Den är garanterat 100% kemikalisk. Precis som allt annat som du kan ta på. Du är också 100% kemikalisk.
  • Koncentration

Bumpar tråden.

• Magical

Nästa gång du sniffar på en man du tycker luktar gott, så fråga vad han använder Glad

• Koncentration
    Magical skrev 2020-03-19 10:02:42 följande:

Nästa gång du sniffar på en man du tycker luktar gott, så fråga vad han använder Glad

Jag frågade faktiskt förut och då fick jag respons om att ''Det handlande om bara något billigt ifrån ICA''. Jag tolkade som om han inte ville avslöja något.

Så jag hoppades på att jag skulle få något svar här. Det luktade som om det var någon hårprodukt än någon parfymdoft. Så det lär finnas någon schampoo eller balsam som får håret att dofta i lång tid. Jag måste ha det, jag med. Så länge det inte förstör håret, d.v.s.
  • Pilsner

En blandning av öl och diesel duger utmärkt!

• Aniiee
    Koncentration skrev 2020-03-19 11:03:29 följande:
    Jag frågade faktiskt förut och då fick jag respons om att ''Det handlande om bara något billigt ifrån ICA''. Jag tolkade som om han inte ville avslöja något.

Så jag hoppades på att jag skulle få något svar här. Det luktade som om det var någon hårprodukt än någon parfymdoft. Så det lär finnas någon schampoo eller balsam som får håret att dofta i lång tid. Jag måste ha det, jag med. Så länge det inte förstör håret, d.v.s.
    Du, tolka inte. Säger han att det är något billigt från ica så är det förmodligen något billigt från ica. Typ barnängen eller axe eller icas egna eller något.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Vad är det för schampoo eller balsam som luktar gott på män?