• Malinalilly

Tjejer som söker tjejer?

Hej! Tips på sidor där man kan hitta tjejer/ kvinnor för mysiga stunder? Känns som det är sjukt svårt eller så är det olika snuskig män som svarar? Vill hitta en kvinna för härliga och diskreta stunder vart gör man det? Tips ?

• Svar på tråden Tjejer som söker tjejer?
  • Malinalilly

[quote=80233508][quote-nick]Anonym (Oinky) skrev 2020-02-18 11:37:55 följande:[/quote-nick]QX, Badoo, Bodycontact.

Tips om du vill se en mysig kvinna, Riley Nixon.

www.youtube.com/results[/

Okej badoo har jag testat det är ingen vidare ska testa dom andra då

• Anonym (Oinky)
    Malinalilly skrev 2020-02-20 10:33:45 följande:

Ingen med mer tips?

Finns ju tjejer som söker tjejer på alla dejtsidor tror jag. Även Happypancake, Klubb6, Mötesplatsen osv.
  • Anonym (.)

Tinder.

Du har fått många tips ovan. Qx rekommenderar jag. Finns även andra appar, men som gaykille vet jag bara villa appar som funkar för att finna killar.. Hittar du ingen där beror det inte på platsen, utan på vad du skriver och hur du ser ut.

• lesbiskochfeminist

Nej finns inte många bra. Testat en hel del. Man matchar skriver får svar utan frågor. Det blir bara jag som ställer frågor. Tjejer är i regel ganska tillbaka dragna. Ibland när jag fått till de kan de till och med vara väldigt blyga tillbaka dragna för att de aldrig varit med en tjej innan. Känns som det bara är tjejer som vill testa för skojs skull sen ångrar sig. 

• lesbiskochfeminist

Nej finns inte många bra. Testat en hel del. Man matchar skriver får svar utan frågor. Det blir bara jag som ställer frågor. Tjejer är i regel ganska tillbaka dragna. Ibland när jag fått till de kan de till och med vara väldigt blyga tillbaka dragna för att de aldrig varit med en tjej innan. Känns som det bara är tjejer som vill testa för skojs skull sen ångrar sig. 

• lesbiskochfeminist

Svar på tråden Tjejer som söker tjejer?