Blyga och introverta tjejer
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Finns det blyga och introverta tjejer med hög libido? Eller är det bara de extroverta tjejer som hänger ofta på krogen osv som tycker om att ligga mycket?
Jag är blyg med hög libido, ligger gärna 2-3 ggr per dag med rätt person :P
Jag är blyg med hög libido, ligger gärna 2-3 ggr per dag med rätt person :P
Tror inte att introverta personer är mindre kåta än extroverta! Men som med allt annat socialt så väljer introverta mer vem de släpper inpå sig! Så förmodligen så har en introvert person inte samma benägenhet att "ligga runt" tänker jag? Men med rätt person så är det inga problem att släppa loss i sänghalmen!
Tror inte att introverta personer är mindre kåta än extroverta! Men som med allt annat socialt så väljer introverta mer vem de släpper inpå sig! Så förmodligen så har en introvert person inte samma benägenhet att "ligga runt" tänker jag? Men med rätt person så är det inga problem att släppa loss i sänghalmen!
Jag är åt det introverta hållet och jag har alltid varit kåt av mig. Men, fördenskull så ligger jag inte runt och inte heller med vem som helst. ... Mvh, Pentra
Det låter ju lovande att ni finns!
Jag är introvert och blyg men hängde ändå på krogen ofta förut då spriten gjorde mig social och avslappnad. Jag älskar sex.
Prata på
Ja precis, så är det för mig. Med rätt person har jag jättehög sexlust, kan inte få nog nästan. Men det skulle inte ge mig någonting att ha sex med många partners. Jag måste ha känslor för personen för att det ska kännas bra. Har provat ett ons en gång och det var helt meningslöst.