• 2020familj

Bara positiva test på eftermiddag/kväll?!

Hej! Har någon annan varit med om att du bara fått positiva test på eftermiddagen och kvällen? Och sedan fått behålla den lille eller blev det missfall?

Blir helt galen snart av alla tester.. efter ca kl15-16 fram till 19 har jag fått postivt sedan en vecka tillbaka. Men aldrig på morgonen.

Har testat digital även på eftermiddag/kväll/morgon men bara negativt på dem. Så bara rfsu och clear blue early som gett positivt..

Bim var 4 dagar sen... och känner mig "gravid". (Obs. första graviditeten för mig, hade början till + nyår men den försvann och roliga veckan kom nyårsdagen..)

Osammanhängande text sorry????

• Svar på tråden Bara positiva test på eftermiddag/kväll?!
  • Vevoz

Låter konstigt, borde vara tvärtom.

Du kanske borde kolla upp det, kan vara någon underliggande sjukdom kanske

• Bäbävitalamm

Jag hade det liknande när jag plussade med mitt första barn! Testade enbart på morgonurin och det var hela tiden negativt. Men jag kände verkligen att jag var gravid så på bim+3 testade jag på eftermiddagen (hade testat negativt på morgonen också) och då blev det positivt! Födde sedan fram ett friskt barn utan komplikationer på varken graviditet eller förlossning. Testade inte morgonen efter att jag fått positivt dock... vem vet, det kanske hade blivit positivt då!

Hoppas den informationen kan hjälpa dig! Hur har det gått för dig?

• Gnusmas

I början har jag i alla mina fem graviditeter testat positivt efter lunch i början men EJ med morgonurinen. Det gör jag först några dagar senare i graviditeten. Jag har en teori om att kroppen utsöndrar olika mkt hcg under olika tider på dygnet och att det inte bara har med koncentrationen på urinen att göra. Nu om jag testar så testar jag aldrig med morgonurin.

• 2020familj

Varit lite off ett tag. Då det slutade i missfall tyvärr :( men men bara hålla tummar för en ny chans

Svar på tråden Bara positiva test på eftermiddag/kväll?!