• Klumpigatjejen

TYDA DRÖM

Jah drömde inatt att min mormor spöka för mig. Det hände massa. Vet exakt inte vad. Men jag minns att i drömmen så hade hon en kompis som hette Kjell som hade raggarbil och minns exakt hur han såg ut.

Berättade för min mamma idag om drömmen och hon berättade att mormor hade en kompis som hette Kjell med raggarbil och så som jag beskrev han sa mamma stämde.

Jag har aldrig träffat Kjell.

Min mormor dog när jag var 8år. Är 25 nu.

Kan min mormor varit här? Eller hur kan jag drömma så konstigt som stämmer i verkligheten? Som jag inte har haft någon aning om?

• Svar på tråden TYDA DRÖM
  • Anonym (Felicia)

Jag skulle tolka det som att din mormor och Kjell hade ett sexuellt förhållande och hon nu vill berätta det för dig. Oklart varför. 

• Klumpigatjejen
    Anonym (Felicia) skrev 2020-01-26 01:17:17 följande:

Jag skulle tolka det som att din mormor och Kjell hade ett sexuellt förhållande och hon nu vill berätta det för dig. Oklart varför. 

E du ett troll?
  • Klumpigatjejen

E du ett troll?
  • Klumpigatjejen

E du ett troll?
  • Anonym (Felicia)

Nej, hur skulle du själv tolka det? 

Svar på tråden TYDA DRÖM