Jag kan visa dig några sätt att tjäna pengar online, och om du är intresserad kan jag visa dig en metod som jag har hittat och ger dig en "training" på hur du kan tjäna ca $500 - $1000kr dagligen. Men slå mig ett mail angående det isåfall på ericchamp35@ gmail.com ;)
Finns väldigt många kreativa och enkla sätt att tjäna pengar hemifrån, därav kan du nästan tjäna på vilken tjänst eller produkt som helst! Använd dina egna färdigheter som att skriva,sjunga,blogga,voiceover m.m på utbudssidor som tex Fiver!
1. Håll en blogg
Att blogga är ett grymt sätt för den som har tiden och drivet till det! Är du bra på något som det finns stor efterfrågan på, blogga om det! När du når den punkten till att du får in trafik kan du börja annonsera på din blog. Finns något som heter Google Adsense och är en tjänst gjord för att ta emot annonser. Finns också Wordpress.com som tillhandahåller också egna annonser. Länkarna är bifogade nedanför.
Hur mycket kan man tjäna som bloggare? får du ungefär 1000 besökare varje dag kan du få allt från 50 cent till 30 dollar per dag. Om du får 3-4 tusen besökare kan det bli 1000 USD per dag. Sedan kan det tillkomma samarbeten också så du kan få sponsors och mer trafik på din blogg.
https://sv.wordpress.com/
https://techwelkin.com/adsense-tips-tricks-adsense-earnings-online
Googles primära inkomst sätt är annonser och dom är ett multi-miljonär företag, inte illa!
2. Tema Design
Temadesign är för just bloggare eller andra sidor som wordpress.
Alla webbplatser och bloggar behöver ett "tema" dvs en mall som definerar deras utseende.
Bra kompetens krav är god smak i webbdesign, kunskap om CSS,HTML,JavaScript,Photoshop m.m.
3. Lektioner Online
Dela din kunskap och ge lektioner online!
Du kan vara en lärare online, ja. Oavsett erfarenheter, kan du erbjuda dina lektioner till intresserade studenter vad som helst.
SkillsShare är en av de tjänster du kan använda för att vara en lärare online. Här kan du skapa kurser i alla ämnen, tex matlagning,matematik,teknik,design,språk - i princip vad som helst. Finns också en sida som heter udemy.com som ger dig betalt när du säljer dina kurser och onlinelektioner.
4. Försäljning av designervaror
Har du talang för att rita? Sälj dina målningar!
Du kan skriva ut dina mönster,teckningar eller foton på föremål som koppar, T-shirts, väskor m.m och sedan sälja dem.
5. Tjäna på affiliate reklam
Affiliate-marknadsföring är ett grymt sätt att tjäna pengar på din blogg eller webbplats. Om du har en framgångsrik blogg eller webbplats kan du börja samarbeta med andra företagare och din visa deras annonser på din webbplats. Om en klient klickar på en reklamlänk för en produkt från din webbplats och köper den, får du en procentandel av försäljningen. Detta sätt skiljer sig från Google Adsense och betalas inte av klick. Här kan du faktiskt tjäna mycket bättre pengar om köparen faktiskt köper den produkt du marknadsför. Detta är något jag dessutom är inriktad på.
Hoppas detta hjälpte något!