• Anonym (mynona)

Big dicks som porrkategori?

Här är en fråga till er kvinnor som brukar titta på porrklipp på nätet. Det brukar oftast framgå i trådar här att de flesta tjejer föredrar amatörsex när ni porrsurfar. Iof blandat med lite hårdare porr (BDSM, analt osv). Men har det någon gång hänt att du klickat på kategorin "big dicks"? Händer det ofta? Om du gör det emellanåt...kan du berätta lite vad som driver dig till att titta på dessa klipp?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Big dicks som porrkategori?
  • Anonym (trådstartaren)

Min katt heter Adrian.

• Anonym (Fru)

Ja det är läckert att se stora ståtliga!

• Anonym (Eli)

Skulle aldrig klara av att få in en stor, så det intresserar mig inte.

• Miss Sunny
    Anonym (Fru) skrev 2020-02-03 10:33:16 följande:

Ja det är läckert att se stora ståtliga!

Just så. Härligt
  • Anonym (Simla)

Jag har nog vart inne en del eftersom jag tycker det är både sexigt och fascinerande. Nu har jag fått fatt i en riktig man med en utrustning som nog kan vara åtminstone lika stor som de större jag sett på film. Så nu är det inte riktigt lika spännande. Jag vet en film med en kille som jag tyckte var sjukt stor för två pr sedan men när jag såg samma film nu så köände jag inte alls samma den var fan mindre än sambons.

• Miss Sunny
    Anonym (Simla) skrev 2020-02-03 22:32:20 följande:

Jag har nog vart inne en del eftersom jag tycker det är både sexigt och fascinerande. Nu har jag fått fatt i en riktig man med en utrustning som nog kan vara åtminstone lika stor som de större jag sett på film. Så nu är det inte riktigt lika spännande. Jag vet en film med en kille som jag tyckte var sjukt stor för två pr sedan men när jag såg samma film nu så köände jag inte alls samma den var fan mindre än sambons.

Grattis, lucky you  ;):)
  • Anonym (Simla)
    Miss Sunny skrev 2020-02-04 00:31:56 följande:

Grattis, lucky you  ;):)

Ja jag är oerhört tacksam även det såklart har dina nackdelar
  • riboflavin

Man behöver knappast söka specifikt på den typen av kategori, variationen är så att säga obefintlig. Stor, jättestor eller groteskt stor är ju det som representeras i mainstreamporren (jag uppskattar oftast inte amatörporr). Inget jag specifikt går igång på, föredrar när man ser att tjejen kan ta emot, njuta och suga utan att få käkkramp.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Miss Sunny
    Anonym (Simla) skrev 2020-02-04 19:54:04 följande:
    Ja jag är oerhört tacksam även det såklart har dina nackdelar
    Är just inte alla killar som fixar den härliga, men tunna gränszonan mellan smärta och njutning.  
  • Anonym (Simla)
    Miss Sunny skrev 2020-02-04 21:21:29 följande:

Är just inte alla killar som fixar den härliga, men tunna gränszonan mellan smärta och njutning.  

Så sant. Men man får hjälpa dem på traven lite hehe. Men han är ganska försiktig och har bra koll på djupet. Har haft killar med avsevärt mindre som alltid kommit mot livmodertappen.
  • Anonym (Ingen bryr sig om det vanliga....)

Det ovanliga och sällsynta lockar såklart och kollar BBC ibland. Big black cocks och de är ofta skrämmande stora. Den största vita kuken jag sett blir utslagen av vilken BBC som helst.

Som sagt, vänder mig inte om efter en Volvo XC60 men efter en Lambo.

• Miss Sunny
    Anonym (Ingen bryr sig om det vanliga....) skrev 2020-02-06 23:18:43 följande:

Det ovanliga och sällsynta lockar såklart och kollar BBC ibland. Big black cocks och de är ofta skrämmande stora. Den största vita kuken jag sett blir utslagen av vilken BBC som helst.

+1
  • Anonym (Milf:))

Tycker sällan de är riktigt hårda, de BBC jag sett. Har ju sina nackdelar. Kondom är väl att glömma om den inte är stenhård.
  • Anonym (Simla)

Min kille är vit och han är större de flesta jag sett inom porren även svarta män. Sen är det nog ovanligt men uppenbarligen finns det.

I övrigt hållee jag med om att just det ovanliga och lite läskiga gör det mer spännande och upphetsande och därmed bättre oavsett om sexet rent objektivt är sämre
  • Anonym (Simla)
    Anonym (Milf:)) skrev 2020-02-07 14:20:51 följande:

Tycker sällan de är riktigt hårda, de BBC jag sett. Har ju sina nackdelar. Kondom är väl att glömma om den inte är stenhård.

Ja på film ser de oftast inte särskilt hårda ut men det är nog mest för att de påverkas mer av tyngdkraften. När man väl känt och klämt på en riktigt stor så inser mqm hur sjukt det vore om den faktiskt stod på samma sätt som mer standard. En riktigt stor kuk väger mycket mer än man tror så i min värld skulle det vara konstigt om en så stor och tung sak skulle kunnaha en platw att samlas runt
Svar på tråden Big dicks som porrkategori?