Är det här sexiga kroppar?
Ja, frågar är om detta är de (i det närmaste) perfekta kropparna? Bild kommer i andra inlägget.
Ja, frågar är om detta är de (i det närmaste) perfekta kropparna? Bild kommer i andra inlägget.
Usch, tycker han har äckligt mycket muskler. Det är otroligt avtändande när en man ser ut som en genmanipulerad biff. Blä!
Usch, tycker han har äckligt mycket muskler. Det är otroligt avtändande när en man ser ut som en genmanipulerad biff. Blä!
Hennes kropp är snygg, hans är lite äcklig , för biffig gör mig.
Ser mest ut dom om han försöker klämma sönder hennes rumpa. Inget kärleksfullt förhållande.
Så mycket muskler är det ju inte! Vad är du van vid egentligen?
Ser mest ut dom om han försöker klämma sönder hennes rumpa. Inget kärleksfullt förhållande.
Jag föredrar människor med andra intressen än gymträning, vilket ger en annan typ av kropp. Associerar den typen av kropp jag föredrar med sådant jag tycker är roligt, och då blir ju den kroppen mitt ideal. (Tänker friluftsliv snarare än chipsrace nu...) Har hög tolerans dock och det är klart att det finns personer som ser ut sådär som attraherar mig också, men då är det trots kroppen, inte på grund av.
Roligt att höra att man inte behöver vara supertränad för att vara attraktiv =)
Nej deras utseende tilltalar mig inte alls överhuvudtaget.
Hon ser fejkad ut och hans muskler är för stora.