Spel som vi vill se
Jag vill se ett Sims 5. Detta vill jag se i ett eventuellt Sims 5:
Att dem har lärt sig av sina misstag(sims 4), och lär sig vad som gjorde Sims 3 och Sims 2 till sådana bra spel(sims 1 är också bra, men grafiken är fruktansvärd).
Vad menar jag att lära sig från sina misstag med sims 4?
Det kan man skriva en hel Bibel om, men kortfattat: Sims 4 är en downgrade och inte en upgrade från Sims 3. At launch, så fanns det inga spöken, toddlers, pools, släkträd, och än idag finns ingen öppen värld eller color wheel eller create a style(som det fanns i sims 3). Och bilar vill jag också se.
Samt: öppen värld, color wheel, create a style, mer ögonfärger än i sims 4(som det finns i sims 3), eye lash length(som det finns i sims 3), realistic och bättre graphics, matsystem som det fanns i sims 2 för xbox/playstation 2 till Sims 5. Hold your horses. Nu kanske du tänker varför som sims 2? Men matsystemet är verkligen jättebra, och jag vill se det på PC eller mac också. Klädsystem som i sims 2 för xbox/playstation 2 i Sims 5. Att man kan göra slingor och mera som i Sims 3.
Jag vill också se the series of unfortunate events/syskonen Baudelaires olycksaliga liv som datorspel. Det finns redan som datorspel(och på Xbox osv), men det täcker bara dem tre första böckerna. Jag vill se ett datorspel som täcker alla böcker.