Anonym (Understa) skrev 2020-01-06 13:57:18 följande:
Din kurva är ju rätt lik min, jag låg också lågt hela tiden, typ just över coverline när jag plussade sedan. Så det verkar inte som den behöver gå så högt. Jag blir inte klok på hur appen räknar ut när ÄL är heller utan litar bara blint på det, haha.
Jag har legat högre den här cykeln (är på bim -6) men fick extremdipp idag och gick under coverline. Jättekonstigt. Har en liten förhoppning om att det kan vara implantationsdip men det lär visa sig imorgon om den går upp eller inte... Tror du din dip på 4 DPO kan vara implantationsdip också? Visst ska den kunna komma så tidigt som 4 DPO även om typ 8-9 DPO är vanligare? Hoppas det för din skull för ju tidigare implantation desto mindre risk för MF :)
Nej det är nog snarare väldigt dålig sömn. Har inte fått sova ordentligt på 5 dagar så min temp den här månaden är halvdan om jag ska vara ärlig.
Jag är inte alls hoppfull denna månad då jag hade skolboksexemplar gällande tempen förra månaden. Då hade jag stegring högt, dipp på dag 7, steg dagen efter och fick en skugga på ett test (tror dock spök) och 3 h senare kom mensen. Så den här månaden känns så körd