Skulle ni vilja gå till erotisk massör
Hur ser ni som kvinnor på att gå till erotisk massör? Om ni är i relation? Om ni är singel?
Hur ser ni som kvinnor på att gå till erotisk massör? Om ni är i relation? Om ni är singel?
Jag har partners om jag vilja ha erotisk massage. Har inget som helst intresse av att betala för att bli berörd, och har tackat nej till samtliga som erbjudit mig erotisk massage utan att vilja ha något utbyte. Känns bara läskigt.
Var går egentligen gränsen mellan vanlig och erotisk massage? Jag älskar att bli masserad och upplever vanlig klassisk massage som väldigt njutningsfullt då jag har erogena zoner över hela kroppen. Jag skulle absolut kunna tänka mig någon form av mer sensuell massage utförd av ett proffs. Gränsen för mig går vid direkt beröring av könet i syfta att skapa upphetsning. Sådan typ av massage är jag inte intresserad av.
Var går egentligen gränsen mellan vanlig och erotisk massage? Jag älskar att bli masserad och upplever vanlig klassisk massage som väldigt njutningsfullt då jag har erogena zoner över hela kroppen. Jag skulle absolut kunna tänka mig någon form av mer sensuell massage utförd av ett proffs. Gränsen för mig går vid direkt beröring av könet i syfta att skapa upphetsning. Sådan typ av massage är jag inte intresserad av.
Upplevde ett rejält pirr när massören masserade skinkorna på mig. Nästan erotiskt. Säger kanske mest om hur svältfödd på sex jag är.
Jag varit hos en sådan. Man gör det var man vill det till. Han var väldigt professionell och respektfull. Jag personligen hade önskat ännu mer mot det sexuella hållet.
Jag kommer gå till honom igen. Dels för att jag är singel, vet inte om jag hade gjort det om jag var i ett förhållande.
Nepp, det skulle jag inte vilja.
Det fanns ju en annan tråd där en kvinna skrev om en man som utförde erotisk massage.
Diskusssionen på gick och det dök in fler kvinnor som fått massage av honom just för att pröva och tyckte det var bra.
Så visst borde det vara tillgängligt, det är ju också friskvård.
Nej, det är prostitution. Tanken på att ha sex med någon som inte valt och åtrår mig är direkt obehaglig
Det fanns ju en annan tråd där en kvinna skrev om en man som utförde erotisk massage.
Diskusssionen på gick och det dök in fler kvinnor som fått massage av honom just för att pröva och tyckte det var bra.
Så visst borde det vara tillgängligt, det är ju också friskvård.