• Jkaap

IVF - ruvartiden

Hej!

Jag genomgår mitt första IVF-försök. Gjorde äggplocket för cirka 2,5 månader sedan. Blev då överstimulerad så de valde att göra ett totalfrys. De plockade 29 ägg, 18 blev befruktade men det blev sedan ett stort bortfall efter några dagar så jag fick 4 till frysen. Idag hade jag min första återföring och hoppas nu på att jag har tur första gången. Testdagen är 5/1-20. Någon som har samma testdag eller i närheten och vill följas upp?

• Svar på tråden IVF - ruvartiden
  • Mibo

Hej! Jag hade återföring idag och har testdag 8/1! Vet fasiken inte hur man ska kunna hålla sig så länge!

• Jkaap

Det är nästan

Mibo skrev 2019-12-23 14:52:02 följande:

Hej! Jag hade återföring idag och har testdag 8/1! Vet fasiken inte hur man ska kunna hålla sig så länge!

Det är nästan omöjligt....
  • olilar91

Hej på er :) Känner igen känslan, nervositeten och otåligheten går knappt att beskriva! Man får försöka leva på som vanligt trots att det är lättare sagt en gjort. För mig hjälper lite träning alltid att få mig på andra tankar :) 

• Mibo
    olilar91 skrev 2020-01-03 11:56:45 följande:

Hej på er :) Känner igen känslan, nervositeten och otåligheten går knappt att beskriva! Man får försöka leva på som vanligt trots att det är lättare sagt en gjort. För mig hjälper lite träning alltid att få mig på andra tankar :) 

Det har gått förvånansvärt fort faktiskt! Är på ruvardag 11 idag och plussade igår! Har test dag den 8/1 men kunde inte hålla mig. Hoppas bara den fortsätter gotta sig där inne! :)
  • Jkaap
    Mibo skrev 2020-01-03 19:33:14 följande:

Det har gått förvånansvärt fort faktiskt! Är på ruvardag 11 idag och plussade igår! Har test dag den 8/1 men kunde inte hålla mig. Hoppas bara den fortsätter gotta sig där inne! :)

Stort grattis!!! För mig gick det inte bra, men blir ny insättning när ägglossningen kommer????
Svar på tråden IVF - ruvartiden